Email, příchozí zprávy – nefunkční

Vyřešeno2.67K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, přešel jsem od forpsi s domenou k vám. na doméně jsem měl i email, *@jjreal.cz. Od přenesení domény k vám, mi na tento email nechodí zprávy. Je možné mně navést, co vše je potřeba případně změnit. Odchozí zprávy jdou. Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 1. 6. 2020
0

Dobrý den, e-mail bych si tedy raději nechal z důvodu archivace u Forpsi a do budoucna případně přenesl e-mail k vám, nyní bych rád to doručování rozchodil. Zasílám reakci od Forpsi. Děkuji.

Forpsi: Dobrý den,
domena bouzel zadny MX zaznam nevraci, zkontrolujte prosim u poskytovatele DNS serveru zda je spravne zaneseny:
https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=mx%3ajjreal.cz&run=toolpage
S přáním pěkného dne

Pavel Loucký

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 1. 6. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

toto rozhodnutí je zcela na Vás. Samozřejmě pro Více zákazníků je příjemnější mít vše na jednom místě. Pokud si u nás objednáte webhosting a vytvoříte stejné schránky (společně s nastavením MX záznamů na nás), tak Vám emaily budou nadále chodit.

Původní emaily si ale musíte zálohovat k sobě na počítač pomocí nějakého emailového klienta (Outlook, Thunderbird,..)

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 27. 5. 2020
0

Dobrý den,

nebylo by pro mně nejvhodnější si vše převést tedy k vám. U Forpsi mám již jen na jjreal.cz webhosting a e-mail. Jde mi o to, aby mi e-maily chodily a hlavně, abych nepřišel o stávající emaily. Děkuji.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 27. 5. 2020
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pak je nutné kontaktovat forpsi ohledně nastavení MX záznamů a ty pak v DNS domény nastavit dle

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 25. 5. 2020
0

Dobrý den,

u Forpsi.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 25. 5. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u nás žádný webhosting ani mailserver pro tuto doménu není, kde máte e-maily uložené? U jakého poskytovatele? Bude zřejmě nutné nastavit jejich DNS MX záznamy.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 25. 5. 2020
0

Mx záznamy jsem vložil, ale přesto mi to nefunguje.  Používám eM Client, je nutné i v něm změnit nastavení účtu – zatím zde je vše na forpsi, kde jsem doménu měl před tím zaregistrovanou. Děkuji za reakci.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 25. 5. 2020