Email přihlášení
Dobrý den,
mám problém s přihlášením k emailu david@rockwellservice.com na Apple Macbook Pro… info@rockwellservice.com funguje, jen k prvně zmíněné adrese „Název účtu nebo hesla nelze ověřit“ Změnil jsem heslo, počkal min. 30 minut a stále nic…
Nenapadá Vás nějaké řešení?
Děkuji za odpověď Ondřej Ureš Rockwell Service
1 Odpověď
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Zkuste použít jiný port a zabezpečení