Email správně nechodí

Vyřešeno1.37K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od té doby co jsem přešel k Vám mám následující problém a chtěl bych Vás poprosit o pomoc:

Používám jednu bankovní aplikaci, která mi pro ověřování totožnosti zasílá číselný kód na email. Ten mám stále stejný (ivan@anglictinaprobusiness.cz), jen jsem nedávno přešel k Vám. A právě od té doby mi z této ty ověřovací emaily nechodí.

Jinak od ostatních odesilatelů mi emaily chodí!

Nedokázali byste mi poradit?

děkuji velmi,

Ivan Martinek

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 20. 9. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

po přesunu domény a změně jejich DNS serverů, dne 22.08.2019 09:08:39, jste neměl nastavenou žádnou aktivní schránku na našem webhostingu, ta byla vytvořena až 03.09.2019 10:11:03, začali Vám dnes tedy emaily již řádně chodit ?

Do dané schránky se připojíte pomocí https://webmail.wedos.net/ či pomocí jakéhokoliv standardního klienta.

Případně, zkuste dodat informaci, kam směrovali emaily předtím, například  to mohl být gsuite, tyto informace již nevidíme.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
PŘ140434 publikoval nový komentář 20. 9. 2019