Email v iOS – oficialne doporuceny postup nefunguje

Vyřešeno340 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den,

postupuji dle vaseho doporuceni, presto mi system pise:

IMAP server“wes1-omap.wedos.net“ nereaguje. Zkontrolujte připojení k síti a zadání v poli server příchozí pošty“. Co s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2023
0
91.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

U schránky nevidím nic, co by mělo přidání bránit. Zkuste uvést různé kombinace portů a zabezpečení, případně vypnout či zapnout některá další nastavení.

Pokud to nepomůže:

  1. Zkontrolujte, zda je schránka s daným jménem a heslem dostupná přes WebMail.
  2. Pošlete snímek obrazovky s chybovou hláškou a aktuálním nastavením.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

adresa našeho IMAP serveru je wes1-imap.wedos.net , nikoliv wes1-omap.wedos.net.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 8. 8. 2023
0

pardon, chyba v popisu chyby, samozrejme zadavam s „imap“.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 9. 8. 2023
0
91.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u které konkrétní schránky problém pozorujete?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 8. 2023