emaily se nepřijímají

Vyřešeno766 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. Volal klient, že se vracejí emaily, které mu jeho zákazníci posílají. Napadlo mě, jestli nemá plnou schránku. Ale v administraci neumím dohledat žednou metriku, kde bych se dozvěděl, jak má zaplněno.

Jedná se o maliri.biz

Díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
1.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Ano, vypadá to na problém se zaplněním schránky.

Zaplnění schránek lze vidět v přehledu všech vytvořených schránek:

Sekce webhosting -> vyberete webhosting pro požadovanou doménu -> levé menu „Emailové schránky“

Případně po přihlášení do konkrétní schránky. (V našem webmailu v levém dolním rohu, vedle ozubeného kolečka)

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019