expirace domény.

Vyřešeno881 zhlédnutíDomény
0

Přehlédla jsem v mailu fakturu k prodloužení domény. Hrazena je dnes. Bude vše fungovat nebo už je pozdě. kuchynespoon.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
55.34K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
1
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména byla vyřazena z DNS. Prodložení už úspěšně proběhlo, ale změny budou probíhat postupně v rámci 6 – 48 hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 20. 2. 2022
0

www.hedvabijakosperk.cz

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 22. 2. 2022
0

Udělala jsem vše podle návodu na změnu e-mailu, ale žádné autorizační heslo mi nepřišlo. Zkoušela jsem to znova, ale nic. V kontaktních údajích jsem to chtěla změnit, ale nešlo to, že to není povolené, samozřejmě. Tak nevím, kde dělám chybu.

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 22. 2. 2022
0
47.44K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nejdřív je potřeba změnit e-mail u kontaktu domény podle tohoto návodu.

Poté je potřeba změnit fakturační údaje.

Změna fakturačních údajů je možná dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb

Fakturační údaje naleznete v detailu konkrétní služby→ Kontaktní údaje (odběratel) . V případě změny údajů na zálohovém účtu je nutné nám zaslat autorizovaný požadavek.

Musíte se přihlásit do zákaznické administrace a údaje upravit přímo u konkrétní služby.Ještě nezaplacené objednávky (výzvy k platbě) se po změně fakturačních údajů automaticky vystaví nové (přijdou vám po chvíli e-mailem).Již vystavené účetní doklady (daňové doklady a faktury), zpětně z účetních důvodů neupravujeme.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 21. 2. 2022
0

Dne 18.1.2022 mi vypršela platnost domény. Mám ji vedenou pod starou emailovou adresou, proto mi nepřišla faktura na zaplacení. Chtěla bych poprosit o změnu adresy na tu, pod kterou jsem přihlášená u vás nyní a zaslání faktury. Děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 21. 2. 2022