Fakturace, nedošlé faktury e-mailem, pouze upomínky

Vyřešeno243 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat, zda byste mohli zkontrolovat fakturaci veškerých domén a služeb, které u wedosu platíme.

Panu Kochánkovi přišla pouze upomínka o nezaplacení 160 Kč za navýšení schránky, ale žádná faktura.

Můžete prosím prověřit?

V billingu faktury nevidím a myslela jsem, že chodí e-mailem.

Poprosím Vás o odpověď na e-mail ***

Předem děkuji!

S pozdravem

LN

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2024
0
111.03K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

fakturační údaje za Vás bohužel zkontrolovat nemůžeme. Kontrolu a případně aktualizaci proveďte podle návodu https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/, seznam objednávek a fakturačních dokladů najdete podle návodu https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/seznam-objednavek-ve-fakturaci/.

V nastavení expirace služeb nemáte u žádné služby zasílání upozornění vypnuté, takže pokud jste službu nevypověděli, měl by systém zasílat upozornění klasicky 3 – 5 týdnů před expirací.

Máte-li problém s nějakou konkrétní službou, napište prosím její název, nebo číslo objednávky, podíváme se na to.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 1. 2024