Fakturace – nefunkčnost hostingu / zkušební období

Vyřešeno295 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

měli jsme u vás hosting na doméně www.showtimelive.cz a z důvodu vysokého trafficu na webu jsme se rozhodli spustit váš nejsilnější hosting.
Bohužel ani ten pro nás nebyl řešení a prakticky nic nám nefungovalo.
Z tohoto důvodu bychom se rádi domluvení na uhrazení standartní ceny za hosting, za kterou byl původně zakoupen.
A následné úplně zrušení hostingu na této doméně.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

rozšíření Extra můžete vyzkoušet po dobu 7 dní. Pokud zjistíte, že Vám nevyhovuje, nebo neřeší Vaše problémy, jeho zrušením ve zkušební době příplatkovou fakturu stornujete.

Pokud systém nezaregistruje zrušení služby ve zkušební době ani platbu příplatkové služby, měli by se Vám ozvat kolegové z fakturačního oddělení. Pokud jste takový mail dostali, můžete s námi dále komunikovat odpovědí na něj. Pokud Vám zatím nic nepřišlo a chcete situaci řešit, napište nám přes formulář.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022