Funkčnost SMTP na doméně sytys.cz

Vyřešeno976 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

potřeboval bych prosím prověřit funkčnost smtp-159866.m66.wedos.net

máme problémy s odesíláním pošty ze všech tiskových zařízení KYOCERA. Používáme účet sken@sytys.cz

účet jsem zkoušel na https://roundcube.wedos.net/ tam se zdá vše v pořadku.

Nedošlo k nějaké změně z vaší strany, co by bránilo až dosud funkční komunikaci s tiskárnou? používáme SSL/TLS.

Děkuji

Motyčka Jan

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 2. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Všechny naše servery monitorujeme a hlídáme, aby nedocházelo k přetěžování. Aktuálně žádné potíže s mailservery nejsou.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 2. 2020
0

Dobrý den,

„SSL session error“ (dle kódové chyby výrobce) ….. zkusil jsem zvýšit časový limit SMTP serveru na 120s.

Poté se mail podařilo odeslat. Zeptal jsem se uživatelů na fungování mailů. Všichni hlásí posledních několik dní „výrazně delší“ čekání při odesílání mailů pomocí klienta z PC.

Nemůže být problém vytížení SMTP serveru a tím i pomalejší odezvy?

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 28. 1. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ke změnám nedošlo.

Vidíte nějaké chyby?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
JŠ255861 Změnil status na publikováno 28. 1. 2020