GoldenTlapana

Vyřešeno1.02K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den,

nechodí mi upozornění na platbu a expiraci domény. portál client servis nefunguje…potřebuji nastavit účet, abych nemusela platit každý rok.

Děkuji I. Homutová

tlapakova@atlas.cz

737303190

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 3. 9. 2019
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

chování služeb před expirací je řešeno v naší znalostní bázi zde -> Nastavení expirace a jeho chování a také jsme na podobný dotaz odpovídali zde -> https://help.wedos.cz/otazka/nechodi-mi-upominky/1887/answer/1890/

Platbu přes trvalý příkaz důrazně nedoporučuji, protože každý rok, respektive každé fakturační období se generuje jiná výzva k platbě. Samozřejmě může také dojít ke změně částky. Jiné platební metody neposkytujeme.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
PŘ140434 Vybral nejlepší odpověď 3. 9. 2019