http přesměruje na domena.cz i po změně htaccess

Vyřešeno529 zhlédnutíDoményhtaccess přesměrování wordpress ssl
0

Dobrý den,

Použil jsem váš kód z návodu na úpravu přesměrování a zapomněl změnit doména.cz na moji.

Po opravě na správný tvar a i následném smazání a nahrání původního souboru .htaccess, problém přetrvává a to ten, že když zadám adresu http://pfportal.cz jsem přesměrován na https://domena.cz.

Web běží na wordpressu, .htacces jsem zkoušel i mazat, aby se vytvořil nový, to se povedlo, avšak se stejným výsledkem, pořád zůstává přesměrování na doména.cz

Nyní soubor .htaccess vypadá následovně.

# BEGIN WordPress
# Direktivy (řádky) mezi „BEGIN WordPress“ a „END WordPress“ jsou
# dynamicky generované a měly by být upravovány pouze pomocí filtrů WordPressu.
# Veškeré změny směrnic mezi těmito značkami budou přepsány.
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteRule .* – [E=HTTP_AUTHORIZATION:%{HTTP:Authorization}]
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ – [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>

# END WordPress

Děkuji za odpověď

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 10. 2023
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

zkuste prosím nyní. Musel jsem vám odstavit (přes FTP) cachovací pluginy, kde nastal konflikt buď použitím více cachovacích pluginů, nebo problém přímo s cache. Plugin pro cache mějte jen jeden.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 10. 2023
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

obsah se zobrazuje správně, jak vidíte zde na online screenshotu. Zkuste si promazat cache prohlížeče nebo použít jiný prohlížeč.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 24. 9. 2023
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

prosím aktivujte nám zde dočasný přístup na FTP zde

Předám váš dotaz poté na CMS oddělení, kolegové se na to podívají a ozvou se vám poté na e-mail.

Jen Vás chci upozornit, že CMS oddělení řeší takové požadavky nad rámec běžné zákaznické podpory, nicméně zdarma.

Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne.

Role: Podpora
TA186559 publikoval nový komentář 23. 9. 2023