Https a .htaccess.

Vyřešeno2.49K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, aktivovala jsem si HTTPS, pár dnů zpátky. Dnes jsem se pustila do úprav, podle návodu. Zadala jsem v nastavení www.petrab.tld a pokračovala do .htaccess. Web se, ale proměnil a nejde se ani přihlásit.Navíc v .htaccess. bylo něco jiného než v návodu, tak jsem to překopírovala nahoru a všechno ostatní tam nechala. Co s tím. Pomóc, prosím. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2021
0
46.54K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

mělo by to být opravené a správně nastavené, můžete zkontrolovat nyní?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2021
0

Rovnou Vám oznamuji, že jsem tady poslední rok, protože jsem prodlužovala doménu začátkem roku. Jakmile to doběhne, přejdu jinam. Neskutečně nekvalitní komunikace.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021
0

Ano, vím. Psali jsme to zároveň. Nejspíš proto, že se nikdo neobtěžuje zákazníka informovat, že se tomu někdo věnuje. Poslední zpráva, od Vás konkrétně, byla – počkejte až se ozvou. Pak jste si dal mojí zprávu jako skrytou. A pak se nikdo neozval, ale rovnou napsal, že je to opravené. Myslíte si, že jsem jasnovidec?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021
0

Mimochodem, když jsem aktivovala HTTPS, psal mi z podpory, že faktura přijde do druhého dne. Dodnes jí nemám. Tak doufám, že to potom nehodíte na mě.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021
0

Ano, teď je to v pořádku. Jen stále nerozumím návodu, který mě navedl na přepsání cz. na tld. ?Když teď je v nastavení zase cz.? Působí to dojmem, že chcete z lidí vytáhnout peníze.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 12. 2. 2021
0

Super. Vyjádření nedůvěry jako soukromá zpráva. Vtipné. Jsem ochotná zaplatit za podporu, ale vypadá to, že pro Wedos to nic neznamená. Mám web nefunkční víc jak 24 hodin a nikdo nic. Kromě další rady, která byla k ničemu. Takže kolik času ještě potřebujete za 605 Kč?

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 12. 2. 2021
0

Zdravím, to sice není odpověď na otázku, ale proč ne. Nezlobte se, nebo se zlobte, jak chcete, ale konkrétně s Vámi odmítám dále komunikovat. Marně čekám na technickou podporu. Tak buďte tak laskav a přenechte mě kolegům. K Vám nemám důvěru.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021