Https a .htaccess.

Vyřešeno1.34K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, aktivovala jsem si HTTPS, pár dnů zpátky. Dnes jsem se pustila do úprav, podle návodu. Zadala jsem v nastavení www.petrab.tld a pokračovala do .htaccess. Web se, ale proměnil a nejde se ani přihlásit.Navíc v .htaccess. bylo něco jiného než v návodu, tak jsem to překopírovala nahoru a všechno ostatní tam nechala. Co s tím. Pomóc, prosím. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2021
0
RM130195 44.89K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

mělo by to být opravené a správně nastavené, můžete zkontrolovat nyní?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2021
0

Rovnou Vám oznamuji, že jsem tady poslední rok, protože jsem prodlužovala doménu začátkem roku. Jakmile to doběhne, přejdu jinam. Neskutečně nekvalitní komunikace.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021
0

Ano, vím. Psali jsme to zároveň. Nejspíš proto, že se nikdo neobtěžuje zákazníka informovat, že se tomu někdo věnuje. Poslední zpráva, od Vás konkrétně, byla – počkejte až se ozvou. Pak jste si dal mojí zprávu jako skrytou. A pak se nikdo neozval, ale rovnou napsal, že je to opravené. Myslíte si, že jsem jasnovidec?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021
0

Mimochodem, když jsem aktivovala HTTPS, psal mi z podpory, že faktura přijde do druhého dne. Dodnes jí nemám. Tak doufám, že to potom nehodíte na mě.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021
0

Ano, teď je to v pořádku. Jen stále nerozumím návodu, který mě navedl na přepsání cz. na tld. ?Když teď je v nastavení zase cz.? Působí to dojmem, že chcete z lidí vytáhnout peníze.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 12. 2. 2021

Ne, tld v návodu znamená Top Level Domain. To je třeba .cz nebo .eu.
Návod jsme se pokoušeli napsat univerzálně, aby jej mohl používat každý – bez ohledu, zda vlastní doménu .cz, .eu, .online nebo jakoukoli jinou. Dříve jsme používali zkratku nazevdomeny.koncovka, to bylo pro zákazníky ještě méně pochopitelné, zkusili jsme tedy variantu nazevdomeny.tld (kde je vidět, že koncovka má být krátká, 2-3 písmena). Víme, že to ani tak není ideální, ale snažíme se to zlepšovat.

Narážíme na výzvu, jak vysvětlit relativně složitou a odbornou věc laikovi, aby si mohl každý nastavení provést sám. Pokud máte nápad, jaké vysvětlení by pro vás bylo srozumitelné na první pohled, ocením ho.

Tak to Vám neporadím. Ale když jsem si, potom co jsem zadala tld zablokovala web, hledala jsem ještě návody jinde na webu, třeba https://www.wpmax.cz/jak-nastavit-https-na-wedosu-s-certifikatem-lets-encrypt/, a tam je uvedeno změnit pouze HTTP na HTTPS, žádná koncovka. Ta zůstává stejná. Mně se, ale HTTP změnilo samo, zablokovala to až ta koncovka. Tak si říkám, že kdybych to bývala nechala a zaměřila se jen na .htaccess. mohlo to fungovat. Ale v něčem Vám poradit můžu. Komunikujte se svými zákazníky, informujte je, že se tomu věnujete. Nějaký časový údaj by byl na místě. Pokud narazíte na někoho jako já, nabídněte mu příplatkovou službu a opět mu poskytněte časový údaj, kdy tak asi to bude. Aby nemusel psát, že se mu nevěnujete a hlavně, aby nečekal u pc na odpovědi, které nepřicházejí.

Znovu jsem se dívala na Váš návod, vy tam vyloženě říkáte, že musím změnit svojí koncovku. Jsem laik, ale z té vaší zprávy to působí, že tím tld myslíte jen označení zkratky pro jakoukoliv koncovku?

Promyslím to a zkusím návod upravit. Děkuji za zpětnou vazbu.

0

Super. Vyjádření nedůvěry jako soukromá zpráva. Vtipné. Jsem ochotná zaplatit za podporu, ale vypadá to, že pro Wedos to nic neznamená. Mám web nefunkční víc jak 24 hodin a nikdo nic. Kromě další rady, která byla k ničemu. Takže kolik času ještě potřebujete za 605 Kč?

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 12. 2. 2021

Dobrý den,
kolega Vám zde již psal, že by to mělo být nastavené a prosí o kontrolu.

0

Zdravím, to sice není odpověď na otázku, ale proč ne. Nezlobte se, nebo se zlobte, jak chcete, ale konkrétně s Vámi odmítám dále komunikovat. Marně čekám na technickou podporu. Tak buďte tak laskav a přenechte mě kolegům. K Vám nemám důvěru.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 2. 2021