Https – problém

Vyřešeno2.02K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

při koupení hostingu jsem dostal doménu a certifikát HTTPS zdarma. Aktivace certifikátu se mi nezdařila, a tak jsem certifikát deaktivoval a znova aktivoval. Bohužel stále nic nepomohlo a ještě jsem dostal upomínku na zaplacení certifikátu…. Prosím o pomoc a odebrání platby, protože jsem certifikát dostal zdarma.

Děkuji F Novák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud jej nepotřebujete, stačí říct a zrušíme to. 7 dnů po aktivaci je zrušení v rámci zkušební doby bez problémů.

Kdo vám toto přislíbil? Kde přesně? Můžete nám poslat nějaké podklady? Běžně to neděláme, proto by to muselo být něco opravdu speciálního. Pokud jsme to někde slíbili, rádi to dodržíme.

Jen možná dochází k nepochopení – SSL certifikát od Let’s Encrypt je skutečně zdarma, ale potřebujete k němu příplatkovou službu HTTPS SNI, která je za 12 Kč měsíčně. Kompenzuje se tím zvýšená zátěž na servery.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ano, SNI máte aktivní. Zbývá ještě nastavit certifikát, v zákaznické administraci, v detailu webhostingu, v levém menu odkaz HTTPS – můžete použít rychlé nastavení.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 10. 2019
0

Ještě jeden dotaz. Když jsem si teda SNI zřídil při zakládání hostingu a zaplatil to tedy v té původní ceně. Budu ho mít aktivní?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0

Mockrát děkuji. Nashledanou

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

fakturu za HTTPS na doméně SNI jsem Vám stornoval, protože jste webhosting zřídil včetně této příplatkové služby. Faktura vznikla omylem deaktivací a aktivací. Platit ji tedy samozřejmě nemusíte.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
PŘ140434 Odpověděl na otázku 15. 10. 2019
0

Nejsem si tím jistý, takže to prosím zrušte. Já sám jsem si to už odebral ze služeb.

Děkuji F Novák

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0

A navíc si myslím, že jsem opravdu tu SNI měl zdarma. Myslím, že jsem si mohl vybrat 1 službu zdarma a já vybral tuto

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019