imap mi nefunguje od zakaznika, jaky mam nastavit port?
Dobrý den,
jsem u zákazníka a nejdou mi odesílat emaily z mých webostingových serverů, imap-*.*.wedos.net. Pravděpodobně jsou blokované porty – mohu použít jiné, nežli daufalt imap porty? Jaké?
Děkuji za pomoc
Petr
2 Answers
Dobrý den,
První poznámku mám k tomu, že chcete maily odesílat, ale píšete o IMAP. To bude asi jen překlep, no pokud to tak máte v klientu, chyba je na světě 🙂
Pokud jsou všechny výše uvedené porty blokované a vy chcete jen odesílat ověřené emaily z webu či aplikace, můžete použít i systémy třetích stran, jako je SendGrid. Jejich API se dá například pluginem Postman napojit do webu wordpressu a posílat tak až 100 mailů denně zdarma přes jejich servery. Výhodou je, že takto můžete zcela bez problémů posílat i newslettery, které vám SMTP servery WEDOS zakazují.
SendGrid však pomůže jen pro odesílání mailů z aplikace. Pokud je problém napojení poštovního klienta na PC (Outlook etc.) a žádná možnost nefunguje, bude bohužel nutné využít nějakou VPN. Většinou se však blokují jen nešifrované porty, takže SSL/TLS by mělo bez problémů jít.
Dobrý den,
dostupné jsou tyto porty a zabezpečení.
IMAP: 993 SSL/TLS 143 STARTTLS POP3: 995 SSL/TLS 110 STARTTLS SMTP: 465 SSL/TLS 25 STARTTLS