imap mi nefunguje od zakaznika, jaky mam nastavit port?

Vyřešeno2.27K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

jsem u zákazníka a nejdou mi odesílat emaily z mých webostingových serverů, imap-*.*.wedos.net. Pravděpodobně jsou blokované porty – mohu použít jiné, nežli daufalt imap porty? Jaké?

Děkuji za pomoc
Petr

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
0

Dobrý den,

První poznámku mám k tomu, že chcete maily odesílat, ale píšete o IMAP. To bude asi jen překlep, no pokud to tak máte v klientu, chyba je na světě 🙂

Pokud jsou všechny výše uvedené porty blokované a vy chcete jen odesílat ověřené emaily z webu či aplikace, můžete použít i systémy třetích stran,  jako je SendGrid. Jejich API se dá například pluginem Postman napojit do webu wordpressu a posílat tak až 100 mailů denně zdarma přes jejich servery. Výhodou je, že takto můžete zcela bez problémů posílat i newslettery, které vám SMTP servery WEDOS zakazují.

SendGrid však pomůže jen pro odesílání mailů z aplikace. Pokud je problém napojení poštovního klienta na PC (Outlook etc.) a žádná možnost nefunguje, bude bohužel nutné využít nějakou VPN. Většinou se však blokují jen nešifrované porty, takže SSL/TLS by mělo bez problémů jít.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 11. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dostupné jsou tyto porty a zabezpečení.

IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS
 POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS
 SMTP:
465 SSL/TLS
25 STARTTLS

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 21. 10. 2019