Import produktů

Vyřešeno284 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

při importu produktů od dodavatele přes nástroj WP all import mi vždy několikrát vyskočí hláška o chybě serveru.

Nakonec se vinou selhání serveru import úplně zastaví.

Prosím co mohu udělat, aby import proběhl v pořádku a bez chyb.

Děkuji

Jakub G****

zi****em.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na vině by mohla být nízká hodnota max_execution_time. Navýšit ji můžete až na 300. Změna se projeví do 30 minut.
Webhosting – konfigurace PHP

Role: Podpora
PH86865 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2020