jak nastavím server odchozí pošty v aplikaci Thundrebirth
jak nastavím server odchozí pošty v aplikaci Thundrebirth – neodchází mi od 21.5.2021 pošta z aplikace Thundrebirth, přestože mi celé roky fungovala.
1 Odpověď
Dobrý den,
thunderbird nastavíte dle https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.