jak nastavím server odchozí pošty v aplikaci Thundrebirth

Vyřešeno635 zhlédnutíDomény
0

jak nastavím server odchozí pošty v aplikaci Thundrebirth – neodchází mi od 21.5.2021 pošta z aplikace Thundrebirth, přestože mi celé roky fungovala.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

thunderbird nastavíte dle https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-mozilla-thunderbird/

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021