Jak nastavit výchozí doménu

Vyřešeno856 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, jsem amatér a nevím, jak převzít

Mám dva weby vystavěné ve WordPress zde:

http://automatnahranolky.expanze.eu

http://bohemianzmzlina.expanze.eu

Mám tyto weby přesměrované na:

www.automatnahranolky.cz

www.bohemianzmrzlina.cz

Potřeboval bych ale… aby se výše uvedené adresy objevovali hned, výchozí.

Aby zákazník neviděl, že je vystaveno na expanze.eu, například pro www.automatnahranolky.cz.

Prosím, můžete mi pomoci?

Děkuji,

TB

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 11. 2023
0
115.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

FTP vypadá bezproblémově, adresáře už máte tam, kde být mají.

Postupujte tedy podle (rozšířeného/upraveného) návodu:

  1. Proveďte rychlou aktivaci HTTPS podle tohoto návodu.
  2. V zákaznické administraci přidejte domény jako alias webhostingu. Doporučuji nechat zaškrtnuté změny DNS i nastavení Let’s Encrypt. Brzy poté přestane fungovat přesměrování, na subdoménách pojedou weby dál.
    Po tomto kroku doporučuji vyčkat cca 60 minut na vygenerování a zprovoznění certifikátu pro tyto aliasy. Jeho stav můžete kontrolovat pomocí tohoto odkazu.
  3. Přejmenujte weby v administraci WordPressu v Nastavení >> Obecné, např. z https://bohemianzmzlina.expanze.eu na https://bohemianzmzlina.cz. V této fázi weby přestanou fungovat úplně, dokud neprovedete další krok.
  4. Na FTP přejmenujte složky ze subdomén na domény, např. z www/domains/bohemianzmzlina.expanze.eu na www/domains/bohemianzmzlina.cz. Tímto by weby měly opět začít fungovat na vlastních doménách.
  5. Máte hotovo.

Pokud narazíte na chyby, které tady nejsou popsané, kontaktujte podporu přímo přes chat. Vstup do chatu najdete v detailu webhostingu vedle velkého nadpisu s názvem služby:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 11. 2023
0
115.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

neposílejte prosím přihlašovací údaje k existujícím účtům, zřiďte speciální přístup pro podporu podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 11. 2023
0
115.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zřiďte dočasný FTP přístup pro podporu podle návodu a dejte vědět, podívám se, jak to na FTP vypadá teď a zkusím Vám dát co nejpodrobnější postup, případně se domluvíme dál. Změny, které potřebujete nastavit, za zákazníky zpravidla neprovádíme, ani jako placenou službu, ale pokud narazíte na nějaký konkrétní problém, můžeme Vám pomoct jej vyřešit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 11. 2023
0

Dobrý den, moc děkuji.

Já jsem se o to už podle návodu pokoušel asi před dvěma měsíci, a úplně jsem to „dokopal“ a musel jsem začít znovu :((.

Mohli byste mi to nastavit, i jako placenou službu? Bojím se, že by mi to zmizelo znovu.

Moc děkuji,

TB

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 9. 11. 2023