Jak ověřit vlastnictví domény pro Google Search Console?

Vyřešeno255 zhlédnutíDoménygoogle search console
0

Ahoj, nedaří se mi ověřit vlastnictví domény. Vytvořil jsem si web pomocí Google sites, který je dostupný tady https://sites.google.com/view/pujcovna-karavanu-ostrava

Ale chtěl bych ho mít na doméně www.alesuvkaravan.cz

Postupoval jsem už podle tohoto návodu, ale pořád nelze ověřit. Počkal jsem přes noc a stejně nic. Můžete mi poradit, co dělám špatně?

Zkopíroval jsem TXT pro DNS:

Vytvořil nový záznam typu TXT, TTL 1800:

Počkal přes noc a zkusil ověřit:

Ale nedaří se mi pořád ověřit vlastnictví. Co dělám špatně?

Děkuji za pomoc, Aleš

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 3. 2023
0
50.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 3. 2023
0
36.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete použít například službu Naked Domain Redirect.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 12. 3. 2023
0

Jo, tak uz to fici..jeste teda nastavit aby web fungoval i bez „www“ tedy https://alesuvkaravan.cz

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 12. 3. 2023
0

Jeste to chce ted toto:

Mám to správně nebo jsem blbě?

Role: Zákazník
MZ61249 publikoval nový komentář 12. 3. 2023

Zdravím, myslím, že to máte správně. 🙂

0

Super, funguje to, takze bez „*“.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 12. 3. 2023
0

Ještě mne napadá nevkládat TXT záznam pro *.alesuvkaravan.cz ale jen pro alesuvkaravan.cz (bez hvezdičky):

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem spokojeným klientem WEDOSu už od roku 2011. :)
MZ61249 publikoval nový komentář 12. 3. 2023

Ok, zkusím

Vidím, že záznam je vytvořený, zkuste to u Googlu nyní. 🙂 https://dnschecker.org/#TXT/alesuvkaravan.cz

0

Dobrý den, aplikoval jste změny po nastavení TXT záznamu? Vedle tlačítka „nový záznam“.

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem spokojeným klientem WEDOSu už od roku 2011. :)
MZ61249 Odpověděl na otázku 12. 3. 2023