Jak zaplatit kartou za prodloužení domény

Vyřešeno1.14K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den.

Chci prodloužit doménu, ale systém mi píše, že nemám dostatečnou částku na zálohovém účtu. No a? Objednám, dostanu proformafakturu, zaplatím kartou a je to, ne? K čemu nějaký zálohový účet, kde bych si navíc musel ručně nastavit, kolik na něj vložit. Navíc nevím ani jak. Nebo mi něco uniká?

Karel Pečenka

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 24. 3. 2020
0

Dobrý den. Omlouvám se za zdržování. Můj dotaz vznikl na základě tohoto postupu: A) Vybral jsem pomocí checkboxů DVĚ domény a chtěl je prodloužit. V následujícím kroku mi systém oznámil, že nemám dostatek prostředků na zálohovém účtu. V ten okamžik jsem psal na vás dotaz. Dělalo to na mě dojem, že u vás nejde hradit služby jinak, než z kreditu (že jsem samozřejmě platil u vás již i dříve, a nebylo to z kreditu, mi v tu chvíli nedošlo).

Nedalo mi to, a B) jsem u JEDNÉ domény tuto rozklikl a v ní nalezl též možnost k prodloužení. Když jsem tuto použil, odehrálo se vše, jak jsem předpokládal: zálohová faktura -> moje platba kartou -> realizace služby z vaší strany (prodloužení domény) + daňový doklad. Postup jsem tedy zopakoval i pro druhou doménu.

Takže nyní je vše, jak jsem chtěl a vše je i uhrazeno. Jen mě zaskočilo, že stejný postup nešel použít u dvou současně objednaných služeb. Ale OK, když to vím, tak to není žádný problém. Ještě jednou se omlouvám za zdržování.

Karel Pečenka

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 24. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pod Vaším účtem nevidím žádnou neuhrazenou objednávku, nicméně ve výzvě k platbě máte odkaz na online platby, který je možné využít.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 24. 3. 2020