Je možno odblokovat emaily pro odesílání po změně hesla?

Vyřešeno356 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Byly mi zablokány emaily na doméně @***, když došlo k odesílání SPAM z emailové adresy *@***. Bohužel jde o alias k emailové adrese a tato emailová adresa není v této podobě používána. Měl jsem na něm historicky velmi jednoduché přístupové heslo. Nyní již došlo ke změně hesla a situace by se neměla opakovat. Je možno mi odesílání emalů odblokovat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
111.32K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ohledně odblokování e-mailu pošlete požadavek přímo na zákaznickou podporu. Můžete jej napsat jako odpověď na e-mail, kterým Vás technik o zablokování informoval, nebo přes kontaktní formulář. Uveďte:

  • Název služby
  • Opatření proti opakování problému (antivirová kontrola zařízení s přístupem k účtu, změna hesla)
  • Žádost o odblokování e-mailu.

Žádosti vyřizuje technik během dne obvykle v rámci několika desítek minut až jednotek hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.