Kde je online podpora?

Vyřešeno3.69K zhlédnutíZákaznická administrace
1

Dobrý den,

Kam zmizela online zákaznická podpora?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 publikoval nový komentář 4. 3. 2022
1
514 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 6 Comments

Dobrý den,

podpora je stále k dispozici 24/7.

Jen upravujeme – měníme primární kanál podpory. Stále se opakující dotazy přes chat nejsou příliš smysluplné a tak jsme chat stále ponechali, ale už není tolik vidět a není na první pohled vidět…

V chatu se opakovalo a opakuje přes 90% všech dotazů a přitom si je každý může najít v podobném fóru a to včetně odpovědi. Je to rychlejší, pohodlnější  a účinnější. Nemá význam každý den odpovídat na několik stovek stále stejných dotazů a to jen z důvodu, že klienti nečtou návody. Nyní v našem fóru najdete odpovědi a nemusíte čekat na reakci podpory na chatu. A odpověď na opakující se otázky najdou i další a je to tedy přínos i pro další.

Zároveň v chatu bylo hodně zákazníků velmi nepříjemných a někdy vulgárních, protože ta komunikace byla neveřejná. Jakmile je to nyní veřejné, tak máme zkušenost opačnou. Zákazníci jsou slušní, příjemní a lépe se to řeší. Je to příjemné.

Naopak počet chatů poklesl  a řešíme individuální věci. Je to lepší, snazší a funkční. Navíc nyní je spokojenost s chaty prakticky 100%.

Chat je tedy stále k dispozici, ale není „tolik na očích“. Dále je k dispozici kontaktní formulář a e-mail. Vše je v režimu 24/7, ale chceme to nahradit tiketovacím systémem.

Celou zákaznickou podporu chceme nyní upravit a bude nové schéma. Různé varianty, několik novinek a několik vylepšení.

Připravujeme další možnosti a formy podpory, včetně možnosti prioritní podpory pro náročné zákazníky.

Role: Podpora
JG2 publikoval nový komentář 31. 12. 2022