Koupil jsem doménu, změna vlastníka byla úspěšná, ale nevidím ji na svém hostingu
Koupil jsem doménu, změna vlastníka byla úspěšná, ale nevidím ji na svém hostingu. Nějaké rady?
Děkuji.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 5. 10. 2020
2 Answers
Dobrý den,
změnou majitele dochází pouze k nastavení nového kontaktu majitele domény, nikoliv k přesunu služby samotné mezi zákaznickými účty.
Přesun služeb mezi účty
Přesun domén mezi účty pomocí autorizačního hesla
Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 5. 10. 2020
Dobrý den,
děkuji za odpověď, jak ale v tom případě můžu zasáhnout do administrace, když ji u sebe nevidím?
Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 5. 10. 2020