Koupil jsem doménu, změna vlastníka byla úspěšná, ale nevidím ji na svém hostingu

Vyřešeno559 zhlédnutíDomény
0

Koupil jsem doménu, změna vlastníka byla úspěšná, ale nevidím ji na svém hostingu. Nějaké rady?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 5. 10. 2020
1
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

změnou majitele dochází pouze k nastavení nového kontaktu majitele domény, nikoliv k přesunu služby samotné mezi zákaznickými účty.

Přesun služeb mezi účty
Přesun domén mezi účty pomocí autorizačního hesla

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 5. 10. 2020
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď, jak ale v tom případě můžu zasáhnout do administrace, když ji u sebe nevidím?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 5. 10. 2020