Lze využít zálohový účet jeho novým dobitím k uhrazení faktury, pokud ta již ale byla vystavena?
Před pár lety jsem se na to ptal a nebylo to možné. Tj. pokud na zálohovém účtu klesl stav a došlo k vygenerování faktury, již ji nebylo možné uhradit prostřednictvím navýšení zálohovaného účtu (tj. jeho následným navýšením).
Nápověda k zálohovému účtu je z roku 2019 a tato situace tam není popsána (ani že to jde nebo nejde, nebo někde jinde v nápovědě nebylo dohledáno).
Změnilo se něco a je již možné uhradit již zaslanou fakturu prostřednictvím zálohového účtu a nebo otrocky každou zaplatit manuálně?
Ano, možností je mít vždy dostatek na zálohovém účtu, ale to není systémové řešení, které reaguje na nastalou událost – vystavení faktury, protože není dostatek na zálohovém účtu.
2 Answers
Díky za kladné vyřešení v SLA Gold úrovni (během 2 minut a to v neděli).
Dobrý den,
ano, je možné zaplatit vystavenou fakturu pomocí zálohového účtu. V administraci jděte do fakturace -> objednávky -> klikněte na lupu u čísla dané objednávky -> a tam najdete možnosti platby kde je i možnost platby přes zálohový účet (pokud ovšem na zálohovém účtu máte dostatek prostředků).