Mailová schránka – adresář Odeslané pošty

Vyřešeno2.20K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám dotaz ohledně mailserveru. Odchozí pošta se mi v závislosti na tom, z jakého mailového klienta vytvářím zprávu, uloží vždy do jiné složky. Mailovou schránku používám přes iPhone, Outlook a webové rozhraní (webmail.wedos.net). Pokud vytvořím a odešlu mail z iPhone, tak se mi ta odeslaná zpráva uloží do složky s názvem „Sent“, pokud vytvořím a pošlu mail z Outlooku, tak se mi odeslaná zpráva uloží do složky „Odeslané položky“, pokud vytvořím a pošlu mail z webového rozhraní, tak se mi odeslaná zpráva uloží do složky „Odeslaná pošta“.

Je možné někde nastavit tak, aby se mi odeslané zprávy vždy ukládaly do jedné a té stejné složky (např. do „Odeslaná pošta“)? Je velmi nepřehledné, když chci dohledat něco, co jsem před měsícem poslal a musím kvůli tomu procházet několik složek.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
1

Dobrý deň,

pri iOS (iphone) v časti nastavenia/hesla a účty/(mailový účet)/účet/rozšírené je možnosť editácie priečinkov (koncepty, odoslané správy, vymazané správy, schránka archív) vyberiete si kam sa má čo ukladať.

tento istý postup sa dá nastaviť aj v Outlook pre Mac OS. pri verzií Win táto možnosť chýba.

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v Outlooku si musíte nastavit, aby se odeslána pošta ukládala do složky sent na mailserveru a nikoliv jako odeslaná pošta pouze na úrovni Outlooku. Potřebné nastavení je provést v Outlooku, možnosti si musíte dohledat na internetu, tyto postupy v návodech rozepsány nemáme.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 8. 10. 2019