Mailserver na blacklistu

Vyřešeno1.07K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od několika zákazníků se mi nyní vrací odpověď na emaily, že IP 46.28.106.15 (wes1-so1.wedos.net) byla umístěna na blacklist UCEPROTECT Blacklist LEVEL 1.

Co jsem si zjišťoval, tak pokud nebude spam pokračovat, bude IP blokována do 30.5. což je dost dlouhá doba.

Avšak žádného SPAMu si z naší strany nejsem vědom. Může to být způsobeno nějakým jiným zákazníkem, na tomto sdíleném SMTP serveru? Jaký je v tomto případě postup?

Předem děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021
0
3.03K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u blacklistu jsme požádali o delistování. S největší pravděpodobností se bude jednat o spamování jiného zákazníka. Situaci řešíme.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021
0

Dobrý den, právě jsem koukal na stav blokace a včera proběhl nějaký další incident.

Blokace je tak nyní prodloužena do 31.5. 22:00.

Nově se přidala také adresa 46.28.106.43.

Prosím už to pro nás trvá dlouho, potřebujeme se zákazníky komunikovat…

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 25. 5. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

předal jsme váš dotaz na technické oddělení, kolegové se na to podívají a poté se vám ozvou na e-mail.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 23. 5. 2021