migrace na website – ztráta emailové adresy
Dobrý den, máme u Vás službu webhosting. Dříve tato služba byla uložena na doméně krejcik-loziska.cz – nicméně doménu jsme přeregistrovali na krejcik-loziska.xxx abychom na krejcik-loziska.cz mohli zařidit website. Je možné že při přeregistraci přestal fungovat webmail? bohužel se do něj nemůžeme přihlásit a info@krejcik-loziska.cz je pro mě klíčová schránka pro komunikaci se zákazníky. Prosím o radu jak email znovu zprovoznit. Děkuji
3 Answers
Dobrý den,
schránky lze přemigrovat pomocí našeho migračního scriptu, pokud Vám na starý hosting bude směrovat nějaká doména. Další možnost je stažení zálohy emailů a připojení datavého souboru, případně placená migrace z naší strany.
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Dobrý den, mám tu placenou verzi za 90kč bez dph měsíčně, takovou tu střední verzi. Jak prosím tedy nastavit email s vlastní doménou? nyní nám to vrací že adresáta nelze najít. Verze je to PROFI. Moc děkuji za pomoc s nastavením, jsem v tomto trochu analfabet.
Dobrý den,
přejmenováním webhostingu na krejcik-loziska.xxx máte schránku info@krejcik-loziska.xxx , pokud byste chtěl emaily pod hlavní doménu při použití WebSite, je potřeba zvolit jednu z placených verzí.