Migrace webu a emailů

Vyřešeno616 zhlédnutíAutomatická migrace
0

Dobrý den.

Provedl jsem automatickou migraci webu a e-mailů od konkurence (doména panoramagarden.cz). Bohužel při migraci jsem u hostingu vybral migraci na alias (panoramagarden.online). Až budeme mít otestováno, tak když změním DNS záznamy, budou tyto nasměrovány na hosting panoramagarden.cz? A bude tedy web dostupný?

Současně se chci zeptat, zda při změně DNS na vaše DNS servery, dojde i ke změně MX záznamů na vaše MX?

Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji na webu panoramagarden.online nejprve zkontrolovat:

  • že se data webu nachází na FTP ve složce www (pokud jste migraci prováděli v běžném režimu, měla by být v této složce automaticky; expertní režim Vám umožňuje vybrat cíl migrace);
  • pokud používáte redakční systém, který obsahuje nastavení domény (například WordPress v Nastavení >> Obecné), tak že zde máte nastavenou adresu panoramagarden.cz.

Pokud je web takto připravený na použití s doménou panoramagarden.cz, můžete ji bez obav nasměrovat na webhosting.

Pokud něco z toho nesedí, můžete situaci napravit tímto postupem:

  1. Ujistěte se, že data webu se nacházejí na FTP ve složce www. Alternativně, zejména pokud chcete na hostingu provozovat webů více, umístěte data do složky www/domains/panoramagarden.cz a na webhostingu obnovte výchozí .htaccess podle tohoto návodu.
  2. V redakčním systému nastavte správnou doménu, včetně protokolu HTTP/HTTPS. U WordPressu jde o dvě adresy v Nastavení >> Obecné, u jiných redakčních systémů prosím zkontrolujte odpovídající manuál.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 8. 2022
0

Dobrý den.

U WordPressu jsem to kontroloval a je tam panoramagarden.online.

Bohužel jsou políčka zašedlá a nejdou editovat. Máte nějaký tip, jak tohle vyřešit? Mám migrovat pro jistotu znovu?

Zbytek je v pořádku, jak má být.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 5. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Se zašedlými políčky adres jsem se ještě nesetkal, ani se mi nedaří najít návod, který by tento problém řešil.

Nic by Vám ale nemělo bránit ve změně těchto adres v databázi podle návodu pro Změnu bázové adresy WordPressu.

Pokud by změna adres v databázi nestačila, můžete zkusit migraci provést znovu, případně se s vzniklými problémy obrátit přes kontaktní formulář na naše CMS oddělení. Uveďte název webhostingu, postup úpravy bázové adresy a problémy, které postup způsobil, ideálně včetně snímků obrazovky. CMS oddělení funguje během běžných pracovních hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 8. 2022