MX záznamy – diagnostika hlásí něco jiného než záznamy domény.
Dobrý den,
Po přeregistraci domény a webhostingu „insklo.cz“ k Wedos, se mi nedaří zcela rozchodit emaily. Některé již chodí do mé schránky u Wedos, ale některé stále chodí k mému původnímu poskytovateli webhostingu. Diagnostika DNS mi hlásí že nejsou nastaveny MX záznamy na mailservery webhostingu, přestože je reálně v záznamech domény vidím. Viz printscreeny. Nevím tedy, kde by mohla být chyba. Můžete mi prosím s tímto pomoci? Děkuji za info.
3 Answers
Dobrý den,
problém bude způsoben nejspíše tím, že se ještě plně nepropsaly DNS servery, to od zadání požadavku ( 16.02.2021 15:03 ) může u .cz domény trvat až 24 hodin.
Ok, děkuji za info. Ještě vyčkám, zda se změny provedou. Jen mě napadlo, zda není potřeba také zrušit MX záznamy k emailu, případně A záznam k doméně u původního poskytovatele?
Zdravím, já tam vidím ty MX záznamy OK. Kdy jste je měnil? Je třeba nějaký čas vyčkat, třeba pár hodin. Záznamy mohou být nakešovány po trase se starými údaji…