MX záznamy – diagnostika hlásí něco jiného než záznamy domény.

Vyřešeno815 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

Po přeregistraci domény a webhostingu „insklo.cz“ k Wedos, se mi nedaří zcela rozchodit emaily. Některé již chodí do mé schránky u Wedos, ale některé stále chodí k mému původnímu poskytovateli webhostingu. Diagnostika DNS mi hlásí že nejsou nastaveny MX záznamy na mailservery webhostingu, přestože je reálně v záznamech domény vidím. Viz printscreeny.  Nevím tedy, kde by mohla být chyba. Můžete mi prosím s tímto pomoci? Děkuji za info.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problém bude způsoben nejspíše tím, že se ještě plně nepropsaly DNS servery, to od zadání požadavku ( 16.02.2021 15:03 ) může u .cz domény trvat až 24 hodin.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
0

Ok, děkuji za info. Ještě vyčkám, zda se změny provedou. Jen mě napadlo, zda není potřeba také zrušit MX záznamy k emailu, případně A záznam k doméně u původního poskytovatele?

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 17. 2. 2021
0

Zdravím, já tam vidím ty MX záznamy OK. Kdy jste je měnil? Je třeba nějaký čas vyčkat, třeba pár hodin. Záznamy mohou být nakešovány po trase se starými údaji…

MZ61249 Odpověděl na otázku 17. 2. 2021