Na nově založený email nejde odesílat pošta

Vyřešeno685 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

pod koupenou doménu jsem založila nový mail @doména.cz. Z mailové služby wedosu z toho mailu již jsou odesílat maily , ale pokusy od odpovědi se vrací Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany je vše uhrazené. Problém je MX záznamech jak jsem psal. U registrátora domény si nechte nastavit následující MX záznamy. Do 60 minut by Vám následně měl email fungovat.

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2020
0

Doména – srdcovasedma.cz. Nový mail založen včera večer.

Myslela, že musím něco zapaltit, ale nějak se mi nedaří ani dostat se na platby, aby věděla kolik

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 12. 11. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud se jedná o novou službu, tak je obvykle potřeba vyčkat 30 – 60 minut než začnou být MX záznamy funkční. Nicméně pokud bych znal přesný název domény, mohl bych problém případně diagnostikovat lépe.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 12. 11. 2020