Na nově založený email nejde odesílat pošta
Dobrý den,
pod koupenou doménu jsem založila nový mail @doména.cz. Z mailové služby wedosu z toho mailu již jsou odesílat maily , ale pokusy od odpovědi se vrací Děkuji za pomoc.
3 Answers
Dobrý den,
z naší strany je vše uhrazené. Problém je MX záznamech jak jsem psal. U registrátora domény si nechte nastavit následující MX záznamy. Do 60 minut by Vám následně měl email fungovat.
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Doména – srdcovasedma.cz. Nový mail založen včera večer.
Myslela, že musím něco zapaltit, ale nějak se mi nedaří ani dostat se na platby, aby věděla kolik
Dobrý den,
pokud se jedná o novou službu, tak je obvykle potřeba vyčkat 30 – 60 minut než začnou být MX záznamy funkční. Nicméně pokud bych znal přesný název domény, mohl bych problém případně diagnostikovat lépe.