Nabourání účtu
Dobrý den, dnes mi přišel upozorňující email o přihlášení do účtu. Obávám se, že se jednalo o účelové nabourání účtu. Lze nějak ověřit, zda byly mé emaily někam staženy?
Děkuji.
C
3 Answers
Děkuji.
Do e-mailu jako takového ze zákaznické administrace přístup není. Na webhostingu nevidím žádný pokus o úpravu nastavení e-mailových schránek, ani ničeho jiného. U domény dnes systém odeslal novou výzvu k platbě, doporučuji tedy zkontrolovat a případně změnit její fakturační údaje (e-mail), jestli přístup neproběhl kvůli tomu.
Přišlo mi od Vás na email toto:
Vážený zákazníku,
Vaše bezpečnost je pro nás důležitá, proto bychom Vás chtěli informovat o přihlášení do Vašeho zákaznického účtu WEDOS.
——————————————
e-mail (login): *****
datum: 07.06.2023 – 16:22:38
IP adresa: ******
prohlížeč: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/113.0
URL: https://client.wedos.com
Již jsem si změnila heslo a přihlásila se do účtu, zjistila jsem, že IP adresa patří TV Products s.r.o. Jejich IT technik měl dříve přístup a prováděl přechod k Vám. Doufám, že přihlášení bylo provedeno pouze z nějakého vysvětlitelného důvodu, jelikož vím, že skutečný vlastník Tv Products se nás snaží co nejvíce ve všech směrech poškodit. Je možné nějakým způsobem zjistit, zda došlo ke stažení emailů? Děkuji.
Dobrý den,
kdo Vám toto upozornění zaslal (tedy z jaké adresy příšlo)? Jaký je jeho text?