Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené12.91K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 29. 5. 2023

Dobry den,
chtel jsem u Vas zacit registrovat domeny, ale:

1) stejna cena jako muj stavajici registrator
2) neumite ACME DNS-01

Neslo by s tim do budoucna neco udelat?
Dekuji

Dobrý den,
ocenil bych editor DNS záznamů v textové podobě (kde bych editoval všechny najednou). Ano, souhlasím, že přidáváním jednotlivých záznamů a jejich validací před vložením se zajistí jistá blbuvzdornost, nicméně situace je taková;

Mám u Vás n spokojených domén. Rád bych na nich hromadně nastavil DNS. NS u Vás mám, ale záznamy bych chtěl buďto
1. upravit a zkopírovat jako text
2. naklikat po jednotlivých záznamech a hromadně aplikovat na domény

Jistým usnadněním by mohlo být i zadávání jednotlivých řádků v textové podobě (tj. jedno tlačítko přidat záznam) a následně hromadná aplikace na domény.

Textová podoba by mohla být podobně jako to prezentuje příkaz DIG, např.;
`*.wedos.cz 300 IN A 89.221.213.80`

Momentálně musím do DNS, vyberu typ záznamu, vložím, toto opakuju pro každý záznam a každou doménu.
Například u MX záznamů různých mailer služeb, které klient občas požaduje, to je dosti zdlouhavé.

Nehledě k tomu, že pokud člověk kupuje třeba 10 domén najednou, tak se ukliká k smrti 🙂

Děkuji za zvážení a přeju krásný den 🙂

Dobrý den,

děkujeme za návrh. Jednodušší editaci a hromadné úpravy záznamů by se nám také líbili a určitě by to usnadnilo práci. Uvidíme co se s tím dá dělat, podobný požadavek již na seznamu máme.
Záznamy můžete hromadně importovat v BIND formátu viz.:
https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-import-dat/
Co se týče editace, mazání atd., pak určitě doporučuji vyzkoušet i naše WAPI, kde můžete takové úkony zautomatizovat
https://kb.wedos.com/cs/kategorie/wapi-api-rozhrani/

Dobrý den. Poprosil bych o opakování spárování platby a zálohového dokladu. Sem tam se mi stane, že hned opakuji (po útratách) dobití kreditu a udělám převod (mám banku s šablonou otevřenou v druhé záložce prohlížeče) a až pak si uvědémím a doplním zálohový doklad. Převod FIO na FIO účet je rychlý a díky otočenému postupu se nepropojí doklad s dřívější příchozí platbou. Chtělo by to aspoň za hodinu udělat druhý pokus spárování. Stalo se mi to znovu zrovna teď. Před pár měsíci, kdy jsem to také takto udělal, mě po několika dnech od vás kontaktovali zda spárovat nebo poslat peníze zpět. Tedy zbytečně to pak vytěžuje vaši podporu nebo řešitele fakturací a já musím řešit novou platbou abych měl kredit dříve a čekám co bude se zatoulanými penězi 🙂

Uvítal bych telefonickou linku pro uživatele, kteří potřebují pouze užívat službu za kterou platí a ne trávit čas na internetu pomocí formulářů s výsledkem 0.

0

Našel jsem na Help Wedos RSS feed https://help.wedos.cz/feed/ ,ale tam lze nyní sledovat jen Nejnovější návody. Existuje RSS feed pro sledování všech otázek a odpovědí?

Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 7. 5. 2020

Dobrý den,
ano, zde naleznete nejnovější články –> https://help.wedos.cz/feed/
Zde, pak otázky –> https://help.wedos.cz/feed/?post_type=answer.

Přidáme odkazy do patičky

0

Zdravím, rád bych spíše funkci filtrování například jen dotazů, které zatím nemají odpověď a možnost upravovat již odeslané dotazy (ideálně s historií verzí, ale kdy například udělám překlep a všimnu si toho a pozdě), u komentářů by stejná funkce taky byla fajn.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 7. 7. 2020
1
45.17K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

třídění je k dispozici.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Odpověděl na otázku 7. 7. 2020
0

Děkuji

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 7. 7. 2020
0

Zřízeni emailu na doméně a propojení s G suit, děkuji

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 11. 7. 2020

Dobrý den,
v případě GSuite nebo E-mail Profi od Seznamu postačí postupovat dle jejich instrukcí. Schránky pak musíte zřizovat v jejich administraci a u nás v DNS postačí nastavit pouze MX záznamy, které Vám sdělí.

0

Zdravím, mám připomínku na Wedos help.

  1. Ikonky sociálních sítí nejsou vycentrovány ve svých políčkách (Moje OCD na to velice trpí)
  2. Na telefonu nejde vidět celý Copyright na footru (chybí .cz – Telefon Huawei P30 lite)

Děkuji. 🙂

S pozdravem,
Jakub Šarm

Role: Zákazník+ Web: https://jakubsarm.eu/ Vizitka: Jmenuji se Jakub a rád Vám poradím ohledně CSS, HTML, PHP a TypeScriptů. Popřípadě správa VPS serverů, domén a DNS.
JŠ234019 Odpověděl na otázku 5. 9. 2020
0

Dobrý den.

Měl bych tip na další návod.

Koukal jsem že už je zde Návod na instalaci OpenVPN

Možná by se ale taky hodil návod na instalaci VPN která by byla postavena na protokolu Wireguard.

Wireguard podává mnohem lepší výsledky než OpenVPN

Role: Zákazník+ Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Oficiální účet WEDOS Internet, a.s. pro anonymizaci otázek a odpovědí smazaných uživatelů na komunitním helpu.
RM130195 publikoval nový komentář 12. 10. 2020

Dobrý den,
návod na OpenVPN vytvářel člen naší komunity. Pokud byste měl zájem takový návod vytvořit, rádi jej publikujeme. Získáte za to reputační body, které lze následně vyměnit za propagační předměty. Podrobnosti připravujeme.