Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
47 Answers
Zdravím, máte rozbitý web (zkoušeno několik prohlížečů přes 2 různé ISP – mobil a PC):
Zdravím, na stránce https://www.wedos.com/cs/vps-ssd/ píšete, že VPS SSD má konektivitu 100Mbps – to už neplatí, nyní je to sdílená 1Gbps linka, pokud vím, viz můj malý (speed)test na nejslabším VPS SSD v nabídce:
$ speedtest-cli
Retrieving speedtest.net configuration…
Testing from WEDOS Internet, a.s. (31.31.74.xxx)…
Retrieving speedtest.net server list…
Selecting best server based on ping…
Hosted by Nej.cz s.r.o. (Prague) [171.25 km]: 8.717 ms
Testing download speed……………………………………………………………………..
Download: 559.39 Mbit/s
Testing upload speed…………………………………………………………………………………………
Upload: 658.05 Mbit/s
Zdravím. Když se přihlásím do zákaznické administrace, ve správě serverhostingu (VPS SSD) zvolím Nový VPS -SSD, objeví se objednávkový formulář pro konfiguraci nového VPS. Zkuste kliknout nahoře, tam kde je napsáno, jakým účtem jste nyní přihlášeni, na tlačítko Odhlásit. Dojde k zacyklení prohlížeče – smyčce v přesměrování. Testováno s Firefoxem 128 ESR.
Neuvazujete o prubezne aktualizaci verzi OS? Jedna se jiz o pomerne archaicke verze.
Dekuji
Zdravím, stránka help.wedos.cz se dá načíst přes HTTP verzi (nepřesměrovává na HTTPS, otestováno ve Firefoxu, občas se mi to stane) a potom se nezobrazuje zrovna dobře, viz:
Při problémech se stabilitou přihlášení zkuste nejprve změnit prohlížeč, případně zařízení/síť (např. mobilní data).
Technické dotazy prosím posílejte přes rozhraní položení dotazu.
Dobrý den, je to takto udělané záměrně. Dříve jsme to měli oddělené, ale moc to nefungovalo. Vedení bylo zaplaveno věcmi, co by měla řešit zákaznická podpora a docházelo k velkým prodlevám. Proto jsme to udělali obráceně. Zákaznická podpora je vyškolena, aby požadavky předávali na oddělení kam patří podle obsahu požadavku. Pokud máte návrh přímo pro vedení, tak to předají.
V přípravě je ticketovací systém, díky němu uvidíte, kdo a kdy ticket řešil, případně na jakém oddělení je. Plánujeme také oddělit formuláře pro zadání ticektu pro podporu/techniky a obchod.