Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené21.15K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 8. 10. 2024
1 2 3 6 7
0

Zdravím, máte rozbitý web (zkoušeno několik prohlížečů přes 2 různé ISP – mobil a PC):

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
MZ61249 Odpověděl na otázku 8. 10. 2024
0

Zdravím, na stránce https://www.wedos.com/cs/vps-ssd/ píšete, že VPS SSD má konektivitu 100Mbps – to už neplatí, nyní je to sdílená 1Gbps linka, pokud vím, viz můj malý (speed)test na nejslabším VPS SSD v nabídce:

$ speedtest-cli
Retrieving speedtest.net configuration…
Testing from WEDOS Internet, a.s. (31.31.74.xxx)…
Retrieving speedtest.net server list…
Selecting best server based on ping…
Hosted by Nej.cz s.r.o. (Prague) [171.25 km]: 8.717 ms
Testing download speed……………………………………………………………………..
Download: 559.39 Mbit/s
Testing upload speed…………………………………………………………………………………………
Upload: 658.05 Mbit/s

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
MZ61249 Odpověděl na otázku 6. 10. 2024
0

Zdravím. Když se přihlásím do zákaznické administrace, ve správě serverhostingu (VPS SSD) zvolím Nový VPS -SSD, objeví se objednávkový formulář pro konfiguraci nového VPS. Zkuste kliknout nahoře, tam kde je napsáno, jakým účtem jste nyní přihlášeni, na tlačítko Odhlásit. Dojde k zacyklení prohlížeče – smyčce v přesměrování. Testováno s Firefoxem 128 ESR.

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
MZ61249 Odpověděl na otázku 5. 10. 2024
0

Neuvazujete o prubezne aktualizaci verzi OS? Jedna se jiz o pomerne archaicke verze.

Dekuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 7. 2024
0

Zdravím, stránka help.wedos.cz se dá načíst přes HTTP verzi (nepřesměrovává na HTTPS, otestováno ve Firefoxu, občas se mi to stane) a potom se nezobrazuje zrovna dobře, viz:

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
0
111.18K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Při problémech se stabilitou přihlášení zkuste nejprve změnit prohlížeč, případně zařízení/síť (např. mobilní data).

Technické dotazy prosím posílejte přes rozhraní položení dotazu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Edited answer 26. 11. 2023
1
576 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, je to takto udělané záměrně. Dříve jsme to měli oddělené, ale moc to nefungovalo. Vedení bylo zaplaveno věcmi, co by měla řešit zákaznická podpora a docházelo k velkým prodlevám. Proto jsme to udělali obráceně. Zákaznická podpora je vyškolena, aby požadavky předávali na oddělení kam patří podle obsahu požadavku. Pokud máte návrh přímo pro vedení, tak to předají.

V přípravě je ticketovací systém, díky němu uvidíte, kdo a kdy ticket řešil, případně na jakém oddělení je. Plánujeme také oddělit formuláře pro zadání ticektu pro podporu/techniky a obchod.

Role: Podpora
IS113830 Odpověděl na otázku 31. 10. 2023
1 2 3 6 7