Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.


Dobrý den,
ocenil bych editor DNS záznamů v textové podobě (kde bych editoval všechny najednou). Ano, souhlasím, že přidáváním jednotlivých záznamů a jejich validací před vložením se zajistí jistá blbuvzdornost, nicméně situace je taková;
Mám u Vás n spokojených domén. Rád bych na nich hromadně nastavil DNS. NS u Vás mám, ale záznamy bych chtěl buďto
1. upravit a zkopírovat jako text
2. naklikat po jednotlivých záznamech a hromadně aplikovat na domény
Jistým usnadněním by mohlo být i zadávání jednotlivých řádků v textové podobě (tj. jedno tlačítko přidat záznam) a následně hromadná aplikace na domény.
Textová podoba by mohla být podobně jako to prezentuje příkaz DIG, např.;
`*.wedos.cz 300 IN A 89.221.213.80`
Momentálně musím do DNS, vyberu typ záznamu, vložím, toto opakuju pro každý záznam a každou doménu.
Například u MX záznamů různých mailer služeb, které klient občas požaduje, to je dosti zdlouhavé.
Nehledě k tomu, že pokud člověk kupuje třeba 10 domén najednou, tak se ukliká k smrti 🙂
Děkuji za zvážení a přeju krásný den 🙂

Dobrý den,
děkujeme za návrh. Jednodušší editaci a hromadné úpravy záznamů by se nám také líbili a určitě by to usnadnilo práci. Uvidíme co se s tím dá dělat, podobný požadavek již na seznamu máme.
Záznamy můžete hromadně importovat v BIND formátu viz.:
https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-import-dat/
Co se týče editace, mazání atd., pak určitě doporučuji vyzkoušet i naše WAPI, kde můžete takové úkony zautomatizovat
https://kb.wedos.com/cs/kategorie/wapi-api-rozhrani/

Dobrý den. Poprosil bych o opakování spárování platby a zálohového dokladu. Sem tam se mi stane, že hned opakuji (po útratách) dobití kreditu a udělám převod (mám banku s šablonou otevřenou v druhé záložce prohlížeče) a až pak si uvědémím a doplním zálohový doklad. Převod FIO na FIO účet je rychlý a díky otočenému postupu se nepropojí doklad s dřívější příchozí platbou. Chtělo by to aspoň za hodinu udělat druhý pokus spárování. Stalo se mi to znovu zrovna teď. Před pár měsíci, kdy jsem to také takto udělal, mě po několika dnech od vás kontaktovali zda spárovat nebo poslat peníze zpět. Tedy zbytečně to pak vytěžuje vaši podporu nebo řešitele fakturací a já musím řešit novou platbou abych měl kredit dříve a čekám co bude se zatoulanými penězi 🙂
27 Answers
Zdravím, nešlo by přidat volbu náhledu pro příspěvek (příp. komentář) na fóru? Mám pocit, že to rozhodně není WYSIWYG a výsledná podoba příspěvku je mnohdy jiná, než jak ji autor zamýšlel. Docela nepříjemné. Ani opravit se není možné.

Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Přemýšlíme nad tím, že umožníme uživatelům, například 10 minut po zveřejnění editaci. I Váš návrh ohledně náhledu stojí za zvážení.
Předám Váš podnět dále na programátorské oddělení.
Dobrý den,
třídění je k dispozici.
Jakým způsobem je možné se napojit na podporu. Fakt to nemůžu najít. Co se dělá, když je něco špatně na webu? Kde se sežene ta podpora 24/7? A´t hledám jak hledám, tak je tu jen idiotský robot.!!!!!

Dobrý den,
už jsem vám to psal v e-mailu. Podporu můžete kontaktovat jak přes chat, tak přes kontaktní formulář https://www.wedos.cz/kontakty
Konkrétně formulář najdete zde https://hosting.wedos.com/cs/cform.html
Chat zde https://client.wedos.com/chat/entry.html?deps=hosting
Kkdyž chci použít prohlížec Google chrome, tak se můžu přihlásit, prý jsem změnila prohlížeč. Ale já chci používat Chrome, vyhovuje mi nejvíc ze všech. proč nejde používat?

Dobrý den,
máte Chrome v aktuální verzi? Zkuste si také promazat cache v prohlížeči https://help.wedos.cz/navody/poradna/jak-smazat-cache-mezipamet-prohlizece/
Nebo také zkuste použít jiné připojení k internetu, problém může dělat například váš antivirový software ve vašem PC atd.
Uvítal bych zlepšení zákaznické podpory. Když byl chat bylo to alespoň to nejmenší co jste mohli pro zákazníky udělat, když už není telefonická podpora. Teď jak jste to zredukovali jen na forum, to je velká slabota. Odrazuje to některé klienty, kterým dělám weby a chtějí doporučit hosting. Tak pak volí raději např. web4U, kde je tel. podpora.

Dobrý den,
chat je stále dostupný 24/7. Proklik najdete skrze ikonu u konkrétní služby popř. přímo na https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora
https://help.wedos.cz/otazka/chat-je-zruseny/14684/

Tak jinak, udělat to přehlednější, aby se člověk dostal na chat hladčeji. Teď to na mě někdy působí, že to je schválně tak komplikované, že než to člověk najde, tak ho to odradí a zadá textový dotaz.
Tip na zlepseni.
Mam u vas jednu website ve free rezimu. Krasne jste mi poslali email o nutnosti prodlouzit sluzbu, ale bylo to docela slozite najit.
- Login do zakaznickeho centra
- (v levem menu neni website) Hostingove sluzby (nahore)
- Website
- (vlevo je ted nastaveni expirace sluzby…coz je matouci protoze to neslouzi k prodlouzeni) klik na nazev (nikoli na domenu)
- Ted pro zmenu neuvidite prodlouzeni nekde uprostred kde celou dobu klikate ale musite do leveho menu na Prodlouzeni
- Prodlouzit
Reseni: soucasti emailu by mohl byt odkaz primo do administrace do sekce kde to lze prodlouzit (pokud nechcete prodluzovat jen kliknutim na tlacitko v emailu „Prodlouzit o 1 rok“)

Dobrý den,
prodloužení služby zdarma je řešené prostým odkazem z e-mailu. Nemusíte se nikam přihlašovat ani proklikávat. V e-mailu kliknete na odkaz a pak použijete tlačítko „prodloužit službu zdarma“. Máme to popsané i v naší znalostní bázi. https://kb.wedos.com/cs/website/prodlouzeni-website/

Dobrý den,
koukl jsem do emailu a situace je taková, že první dva emaily skutecne obsahují odkaz na prodloužení. Poslední třetí, který přišel den před expiraci ho neobsahuje. 🙂
Dobrý den,
když se chci přihlásit do služby Wedos CD, je po mně požadováno přihlášení skrze Wedos ID. Přihlašovací stránka je ve slovenštině a nelze ji přepnout do češtiny.
Po přihlášení mám pak stený problém jako uživatel výše – nezobrazují se ikony
je možné, že problém způsobuje server.css – 55. řádek
#filestable tbody tr, table thead th { background-color: #fafafa; }
Dobry den,
chtel jsem u Vas zacit registrovat domeny, ale:
1) stejna cena jako muj stavajici registrator
2) neumite ACME DNS-01
Neslo by s tim do budoucna neco udelat?
Dekuji