Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené17.38K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
0

Dobrý den,

na stránce https://www.wedos.com/cs/kontakty/ jsem se rozhodl kontaktovat vedení společnosti, ale vypadá to, že používáte stejný formulář pro více oblastí – obchodní, fakturační, doménové oddělení i kontakt na vedení. Je to záměr nebo chyba? Když chci kontaktovat vedení společnosti, rozhodně to neznamená, že chci posílat zprávu tomu, kdo zrovna sedí na podpoře… Nemyslíte?

S pozdravem
MZ

MZ61249 Odpověděl na otázku 31. 10. 2023
0
94.93K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, díky za info, předávám.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 10. 2023
0

Zdravím. Vidím v kódu help.wedos.cz následující řádek:

Ale server delistuj.cz nemá A ani AAAA záznam, JS skript se nemá z kama načíst. Možná záměr? Nebo nějaký pozůstatek? 😉

MZ61249 Odpověděl na otázku 18. 10. 2023
0

Dobrý den, pro nemáte akutální instalace WP a Prestahop, dnes kdy je takové minimun PHP 7,4 ?

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 8. 9. 2023
0

Dobrý den, nezměnil se nějak systém bodování zde na help.wedos.cz? 🙂 Mám za to, že jsem měl více než 4k reputaci a nyní nemám ani 2k. Nějaká chyba?

 351 Answers + 181 Best answers + 77 komentářů -> 181*20 + 170*2 + 77*2 = …

MZ61249 publikoval nový komentář 29. 5. 2023
0

Dobrý den, uplně super by byla možnost si u virtuálního serveru stáhnout obraz disku. 🙂

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 28. 3. 2023
0

Dobrý den, ráda bych si zaregistrovala novou doménu, ale bohužel jsem na Vašich stránkách došla jen k tomu, že kliknu na „registrovat“, vyskočí nové okno a tím celý proses končí s hláškou „Tento web není dostupný“. Internet mám v pořádku, zkoušela jsem to na dvou počítačích a nevím, co s tím. Máte pro mě radu, prosím?

Role: Zákazník
LR341112 publikoval nový komentář 29. 11. 2022