Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
47 Answers
Dobrý den, ráda bych si zaregistrovala novou doménu, ale bohužel jsem na Vašich stránkách došla jen k tomu, že kliknu na „registrovat“, vyskočí nové okno a tím celý proses končí s hláškou „Tento web není dostupný“. Internet mám v pořádku, zkoušela jsem to na dvou počítačích a nevím, co s tím. Máte pro mě radu, prosím?
Dobrý den,
ve Vaší nabídce stále dlouhodobě nemáte doménu „.de“. Máte v plánu ji přidat do nabídky?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ve vašem článku 12. narozeniny aneb rok plný velkých změn a projektů máte špatně písmenko ve větě V červenci byl u nás vytvořen zákaznický účet z pořadovým číslem 300000. Má tam být s pořadovým číslem…
Dobrý den,
v návodu https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/ píšete, že v případě, kdy má webhosting také IPv6 adresu (AAAA záznam), je nutné tuto definovat ručně pomocí mechanismu „ip6“. Ale myslím, že to není úplně správně – samotný mechanismus „a“ v SPF záznamu se vztahuje jak na A, tak na AAAA záznam, viz Wikipedie a další zdroje na netu. Pravděpodobně jste při psaní vycházeli ze zastaralého RFC 4408, který byl nahrazen, viz https://datatracker.ietf.org/doc/html/rfc7208#page-23
🙂
Dobrý den,
myslím si, že stránka https://status.wedos.hosting/cs/ neplní svůj účel, když se krásně zelená i v okamžiku, kdy technická podpora potvrdí „Na některých službých ON jsme zaznamenali problém, Vaše možná byla jednou z nich. Předám Váš problém technikům.“
- Zejména by to chtělo nějaký skutečně funkční a neukrytý způsob jak nahlásit výpadek služeb – konkrétně právě teď VPS ON server je zaseklý a pomocí rozhraní OpoenNebula se podařilo ho zastavit, ale už není dostupné tlačítko pro jeho opětovné spuštění.
- Před několika měsící jste propagovali dvoufaktorovou autentizaci, kterou ale potom nebylo možné zapnout – problém později potvrdila i technická podpora. Po stisknutí tlačítka po zaslání SMS zprávy se zobrazila stránka s chybovým hlášením.
Jakým způsobem je možné se napojit na podporu. Fakt to nemůžu najít. Co se dělá, když je něco špatně na webu? Kde se sežene ta podpora 24/7? A´t hledám jak hledám, tak je tu jen idiotský robot.!!!!!