Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené17.38K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
0

Dobrý den,
myslím si, že stránka https://status.wedos.hosting/cs/ neplní svůj účel, když se krásně zelená i v okamžiku, kdy technická podpora potvrdí „Na některých službých ON jsme zaznamenali problém, Vaše možná byla jednou z nich. Předám Váš problém technikům.“

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 18. 8. 2022
0
  1. Zejména by to chtělo nějaký skutečně funkční a neukrytý způsob jak nahlásit výpadek služeb – konkrétně právě teď VPS ON server je zaseklý a pomocí rozhraní OpoenNebula se podařilo ho zastavit, ale už není dostupné tlačítko pro jeho opětovné spuštění.
  2. Před několika měsící jste propagovali dvoufaktorovou autentizaci, kterou ale potom nebylo možné zapnout – problém později potvrdila i technická podpora. Po stisknutí tlačítka po zaslání SMS zprávy se zobrazila stránka s chybovým hlášením.
Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 18. 8. 2022
0

Jakým způsobem je možné se napojit na podporu. Fakt to nemůžu najít. Co se dělá, když je něco špatně na webu? Kde se sežene ta podpora 24/7? A´t hledám jak hledám, tak je tu jen idiotský robot.!!!!!

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 8. 7. 2022
0

Kkdyž chci použít prohlížec Google chrome, tak se můžu přihlásit, prý jsem změnila prohlížeč. Ale já chci používat Chrome, vyhovuje mi nejvíc ze všech. proč nejde používat?

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 8. 7. 2022
0

Uvítal bych zlepšení zákaznické podpory. Když byl chat bylo to alespoň to nejmenší co jste mohli pro zákazníky udělat, když už není telefonická podpora. Teď jak jste to zredukovali jen na forum, to je velká slabota. Odrazuje to některé klienty, kterým dělám weby a chtějí doporučit hosting. Tak pak volí raději např. web4U, kde je tel. podpora.

Role: Zákazník
RB200369 publikoval nový komentář 30. 5. 2022
0

Tip na zlepseni.

Mam u vas jednu website ve free rezimu. Krasne jste mi poslali email o nutnosti prodlouzit sluzbu, ale bylo to docela slozite najit.

  1. Login do zakaznickeho centra
  2. (v levem menu neni website) Hostingove sluzby (nahore)
  3. Website
  4. (vlevo je ted nastaveni expirace sluzby…coz je matouci protoze to neslouzi k prodlouzeni) klik na nazev (nikoli na domenu)
  5. Ted pro zmenu neuvidite prodlouzeni nekde uprostred kde celou dobu klikate ale musite do leveho menu na Prodlouzeni
  6. Prodlouzit

Reseni: soucasti emailu by mohl byt odkaz primo do administrace do sekce kde to lze prodlouzit (pokud nechcete prodluzovat jen kliknutim na tlacitko v emailu „Prodlouzit o 1 rok“)

Role: Zákazník
MT129360 publikoval nový komentář 30. 5. 2022
0

Dobrý den,

když se chci přihlásit do služby Wedos CD, je po mně požadováno přihlášení skrze Wedos ID. Přihlašovací stránka je ve slovenštině a nelze ji přepnout do češtiny.

Po přihlášení mám pak stený problém jako uživatel výše – nezobrazují se ikony

je možné, že problém způsobuje server.css – 55. řádek

#filestable tbody tr, table thead th {
 background-color: #fafafa;
}

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 18. 1. 2022