Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené17.37K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
0

Bude možnosť u VPS zapnúť Geo IP ochranu?
Napríklad aby router nepustil k servru požiadavky z ázie, afriky, južnej ameriky.

Role: Zákazník
JG2 publikoval nový komentář 22. 3. 2021
0

Zdravím Vás. Podnět k zlepšení:

Jednotlivé nastavení emailové schránky pro každý formulář zvlášť.

Potřebovali bychom mít více kontaktních formulářů s možností odeslání na různé emailové schránky v rámci jednoho webu. Současné hromadné nastavení pro celý web – 1 emailová schránka je proto nevyhovující.

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 27. 4. 2021
0

Dobrý den, měl bych návrh, bylo by dobré, kdyby bylo u webhostingu počítadlo přenesených dat.

Role: Zákazník
admin Změnil status na publikováno 16. 5. 2021
0

Dobrý den,

po přepnutí zobrazení souborů „v mřížce“ se ztratily náhledy/ikony. Zkoušel jsem i vyčistit cache prohlížeče a stále zůstalo stejné, viz. níže screenshoty. U toho druhého je myší najeto na soubor „Birdie“, v takovém případě se náhled zobrazí, jinak jsou pole prázdná.

Zdravím,

T.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 5. 2021
0

Instalace CMS Typo3 prostřednictvím vašeho „instalátoru aplikací“ končí v aktuálním sestavení chybou, viz níže.

Instalace aplikace bohužel z nějakého důvodu selhala.
 Zkontrolujte podrobný popis chyby a případně poté zahajte instalaci znovu.
Pokud se problém s instalací opakuje, neváhejte nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře či on-line chatu.
 Podrobný popis chyby:
 Error: The selected version 9.5.23 is not compatible with the selected install location.
 Requirements:
mariadb 10-10.3 (detected: 10.3.27)

Role: Zákazník
JŠ256115 publikoval nový komentář 6. 9. 2021
0

Hromadné prodloužení domén & zálohová faktura

Chtěl jsem vyzkoušet hromadnou platbu pomocí zálohové faktury, proces by snesl dvě vylepšení v těchto úkonech:

  1. Očekával bych zobrazení ceny za registraci už v kroku „Domény – prodloužení – krok 2/3“. Teď musí uživatel kliknout na „Pokračovat“, aby se dozvěděl, že nemá na zálohovém účtu X korun, kde X je částka k zaplacení.
  2. Při vytváření zálohové faktury „Zálohový účet – zálohové faktury“ musí zadat uživatel částku bez DPH v celých korunách, ta se ale v dalším kroku upraví, aby výsledná částka s DPH byla v celých korunách, uživatel je vyzván, aby opravenou částku potvrdil.
    Mám si teda spočítat, kolik musím poslat bez DPH, aby mi to vyšlo zhruba k částce z kroku 1. A to číslo potom ještě systém trochu opraví.
    Tak to jsem brečel :).
    Prostě mě nechte tam zadat částku, kteréóu po mně chcete zaplatit, nebo povolte zadání čísla i s haléři (spočítám si sám, kolik má být částka bez DPH, aby s DPH vyšlo celé číslo), nebo ještě líp mě z kroku 1 prosím umožněte rovnou založit tu fakturu s předvyplněnou správnou částkou.
Role: Zákazník
RM130195 Edited comment 20. 9. 2021
0

Dobrý den,

  1. Když registruji novou doménu, tak bych uvítal možnost zvolit si název identifikátoru.
  2. U Wedos Disk zdarma k webhostingu NoLimit není možnost tuto službu zrušit.
  3. Psali jste, že AjťákoBraní 1.0 bude dostupné i online. Chápu to tedy správně, že online přenos i záznam bude veřejně dostupný na nějaké vaší sociální síti? Např.: https://www.facebook.com/WEDOS.cz

Děkuji

Role: Zákazník
admin Změnil status na publikováno 21. 9. 2021