Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!
Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?
Máte nápad na zlepšení?
Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?
Napište nám do komentáře.
47 Answers
Kkdyž chci použít prohlížec Google chrome, tak se můžu přihlásit, prý jsem změnila prohlížeč. Ale já chci používat Chrome, vyhovuje mi nejvíc ze všech. proč nejde používat?
Uvítal bych zlepšení zákaznické podpory. Když byl chat bylo to alespoň to nejmenší co jste mohli pro zákazníky udělat, když už není telefonická podpora. Teď jak jste to zredukovali jen na forum, to je velká slabota. Odrazuje to některé klienty, kterým dělám weby a chtějí doporučit hosting. Tak pak volí raději např. web4U, kde je tel. podpora.
Tip na zlepseni.
Mam u vas jednu website ve free rezimu. Krasne jste mi poslali email o nutnosti prodlouzit sluzbu, ale bylo to docela slozite najit.
- Login do zakaznickeho centra
- (v levem menu neni website) Hostingove sluzby (nahore)
- Website
- (vlevo je ted nastaveni expirace sluzby…coz je matouci protoze to neslouzi k prodlouzeni) klik na nazev (nikoli na domenu)
- Ted pro zmenu neuvidite prodlouzeni nekde uprostred kde celou dobu klikate ale musite do leveho menu na Prodlouzeni
- Prodlouzit
Reseni: soucasti emailu by mohl byt odkaz primo do administrace do sekce kde to lze prodlouzit (pokud nechcete prodluzovat jen kliknutim na tlacitko v emailu „Prodlouzit o 1 rok“)
Dobrý den,
když se chci přihlásit do služby Wedos CD, je po mně požadováno přihlášení skrze Wedos ID. Přihlašovací stránka je ve slovenštině a nelze ji přepnout do češtiny.
Po přihlášení mám pak stený problém jako uživatel výše – nezobrazují se ikony
je možné, že problém způsobuje server.css – 55. řádek
#filestable tbody tr, table thead th { background-color: #fafafa; }
Dobrý den,
měl bych jeden nápad na zlepšení instalátoru aplikací. Vám to zabere jen pár sekund, nám to ušetří spoustu času a hlavně nervy – https://help.wedos.cz/otazka/instalator-aplikaci-pozadavky-na-heslo/62039/
Děkuji.
Dobrý den,
- Když registruji novou doménu, tak bych uvítal možnost zvolit si název identifikátoru.
- U Wedos Disk zdarma k webhostingu NoLimit není možnost tuto službu zrušit.
- Psali jste, že AjťákoBraní 1.0 bude dostupné i online. Chápu to tedy správně, že online přenos i záznam bude veřejně dostupný na nějaké vaší sociální síti? Např.: https://www.facebook.com/WEDOS.cz
Děkuji
Hromadné prodloužení domén & zálohová faktura
Chtěl jsem vyzkoušet hromadnou platbu pomocí zálohové faktury, proces by snesl dvě vylepšení v těchto úkonech:
- Očekával bych zobrazení ceny za registraci už v kroku „Domény – prodloužení – krok 2/3“. Teď musí uživatel kliknout na „Pokračovat“, aby se dozvěděl, že nemá na zálohovém účtu X korun, kde X je částka k zaplacení.
- Při vytváření zálohové faktury „Zálohový účet – zálohové faktury“ musí zadat uživatel částku bez DPH v celých korunách, ta se ale v dalším kroku upraví, aby výsledná částka s DPH byla v celých korunách, uživatel je vyzván, aby opravenou částku potvrdil.
Mám si teda spočítat, kolik musím poslat bez DPH, aby mi to vyšlo zhruba k částce z kroku 1. A to číslo potom ještě systém trochu opraví.
Tak to jsem brečel :).
Prostě mě nechte tam zadat částku, kteréóu po mně chcete zaplatit, nebo povolte zadání čísla i s haléři (spočítám si sám, kolik má být částka bez DPH, aby s DPH vyšlo celé číslo), nebo ještě líp mě z kroku 1 prosím umožněte rovnou založit tu fakturu s předvyplněnou správnou částkou.