Nalezli jste u nás nějakou chybu? Máte nápad na zlepšení? Dejte nám vědět !?!

Doporučené16.54K zhlédnutíZákaznická administracenápady wedos
1

Nalezli jste v zákaznické administrace či u služby WEDOS nějakou chybu?

Máte nápad na zlepšení?

Nebo Vám chybí na komunitním helpu nebo znalostní bázi nějaký návod a rádi byste, abychom jej přidali?

Napište nám do komentáře.

MZ61249 Odpověděl na otázku 24. 4. 2024
0

Uvítal bych zlepšení zákaznické podpory. Když byl chat bylo to alespoň to nejmenší co jste mohli pro zákazníky udělat, když už není telefonická podpora. Teď jak jste to zredukovali jen na forum, to je velká slabota. Odrazuje to některé klienty, kterým dělám weby a chtějí doporučit hosting. Tak pak volí raději např. web4U, kde je tel. podpora.

Role: Zákazník
RB200369 publikoval nový komentář 30. 5. 2022
0

Tip na zlepseni.

Mam u vas jednu website ve free rezimu. Krasne jste mi poslali email o nutnosti prodlouzit sluzbu, ale bylo to docela slozite najit.

  1. Login do zakaznickeho centra
  2. (v levem menu neni website) Hostingove sluzby (nahore)
  3. Website
  4. (vlevo je ted nastaveni expirace sluzby…coz je matouci protoze to neslouzi k prodlouzeni) klik na nazev (nikoli na domenu)
  5. Ted pro zmenu neuvidite prodlouzeni nekde uprostred kde celou dobu klikate ale musite do leveho menu na Prodlouzeni
  6. Prodlouzit

Reseni: soucasti emailu by mohl byt odkaz primo do administrace do sekce kde to lze prodlouzit (pokud nechcete prodluzovat jen kliknutim na tlacitko v emailu „Prodlouzit o 1 rok“)

Role: Zákazník
MT129360 publikoval nový komentář 30. 5. 2022
0

Dobrý den,

když se chci přihlásit do služby Wedos CD, je po mně požadováno přihlášení skrze Wedos ID. Přihlašovací stránka je ve slovenštině a nelze ji přepnout do češtiny.

Po přihlášení mám pak stený problém jako uživatel výše – nezobrazují se ikony

je možné, že problém způsobuje server.css – 55. řádek

#filestable tbody tr, table thead th {
 background-color: #fafafa;
}

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 18. 1. 2022
0

Dobrý den,

měl bych jeden nápad na zlepšení instalátoru aplikací. Vám to zabere jen pár sekund, nám to ušetří spoustu času a hlavně nervy – https://help.wedos.cz/otazka/instalator-aplikaci-pozadavky-na-heslo/62039/

Děkuji.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 22. 9. 2021
0

Dobrý den,

  1. Když registruji novou doménu, tak bych uvítal možnost zvolit si název identifikátoru.
  2. U Wedos Disk zdarma k webhostingu NoLimit není možnost tuto službu zrušit.
  3. Psali jste, že AjťákoBraní 1.0 bude dostupné i online. Chápu to tedy správně, že online přenos i záznam bude veřejně dostupný na nějaké vaší sociální síti? Např.: https://www.facebook.com/WEDOS.cz

Děkuji

Role: Zákazník
admin Změnil status na publikováno 21. 9. 2021
0

Hromadné prodloužení domén & zálohová faktura

Chtěl jsem vyzkoušet hromadnou platbu pomocí zálohové faktury, proces by snesl dvě vylepšení v těchto úkonech:

  1. Očekával bych zobrazení ceny za registraci už v kroku „Domény – prodloužení – krok 2/3“. Teď musí uživatel kliknout na „Pokračovat“, aby se dozvěděl, že nemá na zálohovém účtu X korun, kde X je částka k zaplacení.
  2. Při vytváření zálohové faktury „Zálohový účet – zálohové faktury“ musí zadat uživatel částku bez DPH v celých korunách, ta se ale v dalším kroku upraví, aby výsledná částka s DPH byla v celých korunách, uživatel je vyzván, aby opravenou částku potvrdil.
    Mám si teda spočítat, kolik musím poslat bez DPH, aby mi to vyšlo zhruba k částce z kroku 1. A to číslo potom ještě systém trochu opraví.
    Tak to jsem brečel :).
    Prostě mě nechte tam zadat částku, kteréóu po mně chcete zaplatit, nebo povolte zadání čísla i s haléři (spočítám si sám, kolik má být částka bez DPH, aby s DPH vyšlo celé číslo), nebo ještě líp mě z kroku 1 prosím umožněte rovnou založit tu fakturu s předvyplněnou správnou částkou.
Role: Zákazník
RM130195 Edited comment 20. 9. 2021
0

Instalace CMS Typo3 prostřednictvím vašeho „instalátoru aplikací“ končí v aktuálním sestavení chybou, viz níže.

Instalace aplikace bohužel z nějakého důvodu selhala.
 Zkontrolujte podrobný popis chyby a případně poté zahajte instalaci znovu.
Pokud se problém s instalací opakuje, neváhejte nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře či on-line chatu.
 Podrobný popis chyby:
 Error: The selected version 9.5.23 is not compatible with the selected install location.
 Requirements:
mariadb 10-10.3 (detected: 10.3.27)

Role: Zákazník
JŠ256115 publikoval nový komentář 6. 9. 2021