Nastavení DNS

Vyřešeno407 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, poslal jsem dotaz, ale nevidím ho v mých dotazech v profilu, tak píší znovu. Před nedávnem jsem převedl k vám doménu polkadotday.com, u které jsem včera nastavil A záznam, ale ke změně nedošlo a v Administraci na Wedos je zpráva „… je nutné si nastavit alespoň jeden náš nameserver u domény v registru domén“. Verifikační zprávu jsem nedostal a původní vlastník ji nejspíš smazal. Poradíte mi prosím jak dále postupovat? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
příspěvek byl nastaven jako soukromý, nyní jsem ho povolil jako veřejný. Původní duplicitní dotaz jsem smazal. Ale k vašemu dotazu.

Musíte si nastavit naše DNS servery podle tohoto návodu, nezapomeňte pak zkontrolovat správné nastavení DNS záznamů.

Změna DNS se projeví za 6-48 hodin.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021