nastavení DNS na MS Teams

Vyřešeno285 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

při nastavování MS Teams pro školu jsem v nastavení DNS provedl doporučené nastavení MS v DNS záznamech – TXT, CNAME, MX.

Kontrola nastavení prostřednictvím MS Teams proběhla v pořádku, ale přestala fungovat pošta ať přes webové rozhraní nebo i app v ntb.

Jedinou reakcí bylo smazání nového nastavení v DNS záznamech. Můžete mě prosím nasměrovat, jak vyřešit to, aby nebyly blokovány staré služby s novým nastavením?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
20.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přejete si tedy nastavit MX záznamy naše i MS a po propsání naše smazat aby došlo k „bezvýpadkovému“ přepnutí emailů? V takovém případě je potřeba nastavit u nových MX vyšší prioritu, například 30 a více.

Rovněž je potřeba dát si pozor na SPF záznam, ten Vám naše mailservery zablokuje.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den, děkuji za konkrétní návrh.

Rád bych, aby nastavení MS Teams bylo funkční – tedy DNS záznamy podle jejich požadavků. Zároveň aby byly funkční současné maily pro přístup na webmail i na desktopové aplikace.

Možná chci moc.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,

není možné aby Vám validně fungoval náš email i email od MS.

0

Tak to samozřejmě vím, když jsem je smazal, aby původní funkčnost byla obnovena. Spíš mě zajímá, zda se dá nastavit priorita nastavení od wedos s tím, aby fungovalo následně nastavení pro MS Teams.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

MX záznamy

Priorita,Název hostitele,Ukazuje na adresu nebo hodnotu,Hodnota TTL

0,@,skolabosonohy-cz.mail.protection.outlook.com,3600

CNAME záznamy

Název hostitele,Ukazuje na adresu nebo hodnotu,Hodnota TTL

autodiscover,autodiscover.outlook.com,3600

TXT záznamy

Název TXT,Hodnota TXT,Hodnota TTL

@,v=spf1 include:spf.protection.outlook.com -all,3600

U všech nastavení jsem dal TTL 1800

U MX mi nešly při prioritě 0 odesílat maily, při nastavení priority 11 už šlo.

Ostatní bylo dle požadovaného nastavení.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Dobrý den,
aktuálně toto nastavení v DNS nemáte, tedy Vám emaily fungují přes nás

0

skolabosonohy.cz

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Jaké záznamy jste zde konkrétně vkládala ?

0
22.99K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jakou doménu/hosting jde ?

Role: Podpora
Odpověděl na otázku

Kategorie