Nastavení DNS záznamů pro Shoptet

Vyřešeno5.83K zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,
četl jsem si ve vašich FAQ, jak nastavit správně DNS záznamy u domény kompresor.cz, abych na doménu mohl přesunout nový e-shop Shoptetu. Nicméně si nejsem úplně jistý, zda bych to udělal 100% správně. Některým informacím rozumím, ale jiné si nejsem jistý – například v návodu se píše, že používat NS servery Shoptetu se doporučuje pouze pro menší e-shopy. Náš e-shop má nyní cca 3000 položek. Můžete mi prosím s nastavením pomoci?

Na platformě Shoptet máme nyní nový e-shop v testovací verzi. Od zítra již bude přepnuto do ostré verze a potřeboval bych, aby se e-shop přesunul na doménu www.kompresor.cz. Bylo by možné mi vše nutné k přesunutí na doménu nastavit dle tohoto návodu, který mi poslali z Shoptetu? Odkaz: https://podpora.shoptet.cz/hc/cs/articles/360003140812-Spuštěn%C3%AD-e-shopu-na-vlastn%C3%AD-doméně. Byl bych vám moc vděčný za váš čas.

Dejte mi prosím vědět. Moc děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 2. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud jste je zadal správně, tak by emaily měli přibližně za 60 minut fungovat.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 10. 2. 2020
0

Přímo v Shoptet administraci jsem tedy změnil MX záznamy, jak jste posílali výše. Předpokládám, že než se nastavení projeví, tak to pár hodin zabere. V DNS záznamech Wedosu jsem tedy nic nenastavoval.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 10. 2. 2020
0

Dobrý den,

tak nám po změně DNS záznamů na Shoptet skutečně nefungují e-maily. Dle Shoptetu je chyba v MX záznamech. Buď prý necháme MX dle Shoptetu, ale museli bychom e-maily nastavit přes Shoptet, nebo vrátíme nastavení MX záznamů zpět dle poskytovatele, jak to bylo předtím a bude to zase chodit. Můžete tedy MX záznamy změnit tak, aby e-maily chodily přes vás a ne přes Shoptet?

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 10. 2. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud chcete mít DNS servery u shoptetu a emaily u nás, tak je potřeba u shoptetu nastavit naše MX:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 10. 2. 2020
0

Tak již vyřešeno… děkuji. Shoptet to nastavil nyní správně.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 10. 2. 2020
0

Nyní jsem zkoušel přesunout Shoptet na doménu a hodilo mi to tuto hlášku… Prosím o radu, co a jak správně nastavil

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 10. 2. 2020
0

Ještě dotaz, na doméně kompresor.cz máme nastavené všechny naše firemní maily. Tím, že jsem přenastavil DNS na SHOPTET, tak e-maily hlásí, že doména je neaktivní a e-maily nefungují. Co máme nastavit, aby e-maily fungovaly? Je to docela urgentní. Děkuji.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 10. 2. 2020