Nastavení e-mailu – server nereaguje

3.01K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

nejde mi nastavit e-mail v telefonu android. Hlásí: „Nepodařilo se připojit k e-mailovému serveru a ověřit informace o účtu. Server nereaguje.“ Co s tím?

Díky

Role: Zákazník
PK167547 Odpověděl na otázku 28. 4. 2020
0

řeším stejný problém, v macu mail funguje, ve webovém rozhraní taky.

stejné nastavení v iphone a porad mi pise ze server nereaguje

Role: Zákazník
RM130195 publikoval nový komentář 28. 4. 2020
0

V rámci nastavování schránky mám SSL nastavené. Nepovedlo se mi v telefonu najít, že by se podpora SSL ještě někde zvlášť zapínala. Mohu to někde v nastavení zkontrolovat?

Role: Zákazník
PK265670 publikoval nový komentář 21. 4. 2020
0

Máte zapnutou podporu SSL? Tohle bývá většinou u mých klientů problém…

MV270050 Změnil status na publikováno 20. 4. 2020
0

Ano, webové rozhraní normálně funguje, stejně tak outlook (nastavení serveru i portů je úplně totožné, které nyní zkouším v telefonu – tam to ale nefunguje a hlásí, že se se serverem nejde spojit).

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 20. 4. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přes https://webmail.wedos.net/ Vám email funguje ? Zkoušel jste na jiném zařízení / v jiném klientovi ?

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 20. 4. 2020
0

Ano, kontrolováno a zkoušeno několikrát znovu, výsledek stejný. Čím to může být?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 20. 4. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 20. 4. 2020