Nastavení e-mailu v telefonu (Android)
Dobrý den,
snažím se nastavit e-mail v telefonu – Samsung Galaxy A20e, Android 10 – v aplikaci E-mail (6.1.31.2). Vložil jsem potřebné údaje – svou adresu a heslo + POP3 a SMTP adresy ze stránky svého hostingu – a propracoval se pouze k chybovému hlášení „Účet nelze ověřit. Bylo zadáno chybné uživatelské jméno nebo heslo, nebo tento účet nemá povolen přístup k serverům POP3/IMAP. Zkontrolujte nastavení e-mailového účtu na webu a zopakujte akci.“ Je možné takhle nějak zjistit, co a kde mám zadat, aby to celé fungovalo?
Děkuji,
Jiří Bláha
5 Answers
Dobrý den, pro nastavení emailu zadejte:
V aplikaci email vyberte přidat účet.
Vyberte položku jiný.
Zadejte svou emailovou adresu a klikněte na tlačítko další.
Vyberte Osobní (IMAP) klikněte na tlačítko další.
Vyplňte heslo ke své emailové schránce, klikněte na tlačítko další.
V nastavení serveru příchozí pošty vyplňte název IMAP serveru, který jste zjistili z detailu svého webhostingu, port 993. Klikněte na tlačítko další.
V nastavení serveru odchozí pošty vyplňte název SMTP serveru, který jste zjistili z detailu svého webhostingu, port 465. Klikněte na tlačítko další.
Nakonec můžete nastavit název Vašeho účtu.
Děkuju, zkouším Outlook a BlueMail. Outlook hlásí, že je nesprávné heslo, BlueMail totéž (chyba 3010) + „NO, Authentication failed.“ Jménem a heslem jsem si přitom jistý, na serveru wedos.webmail.net pošta normálně funguje.
Dobrý den,
jaký zadáváte port a jaké máte šifrování? Můžete případně přiložit printscreen?
Děkuju za odpověď, to vše jsem zkoušel ještě před dotazem. Jediná změna, které jsem se dočkal při různých dalších kombinacích, je hláška „Účet nelze ověřit, wes1-imap.wedos.net neodpovídá. (…)“ (we1-imap.wedos.net je ta IMAP/POP3 adresa uvedená v detailech hostingu)
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.