Nastavení e-mailu v telefonu (Android)

Vyřešeno5.12K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

snažím se nastavit e-mail v telefonu – Samsung Galaxy A20e, Android 10 – v aplikaci E-mail (6.1.31.2). Vložil jsem potřebné údaje – svou adresu a heslo + POP3 a SMTP adresy ze stránky svého hostingu – a propracoval se pouze k chybovému hlášení „Účet nelze ověřit. Bylo zadáno chybné uživatelské jméno nebo heslo, nebo tento účet nemá povolen přístup k serverům POP3/IMAP. Zkontrolujte nastavení e-mailového účtu na webu a zopakujte akci.“ Je možné takhle nějak zjistit, co a kde mám zadat, aby to celé fungovalo?

Děkuji,

Jiří Bláha

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0

Dobrý den, pro nastavení emailu zadejte:

V aplikaci email vyberte přidat účet.
Vyberte položku jiný.
Zadejte svou emailovou adresu a klikněte na tlačítko další.
Vyberte Osobní (IMAP) klikněte na tlačítko další.
Vyplňte heslo ke své emailové schránce, klikněte na tlačítko další.
V nastavení serveru příchozí pošty vyplňte název IMAP serveru, který jste zjistili z detailu svého webhostingu, port 993. Klikněte na tlačítko další.
V nastavení serveru odchozí pošty vyplňte název SMTP serveru, který jste zjistili z detailu svého webhostingu, port 465. Klikněte na tlačítko další.
Nakonec můžete nastavit název Vašeho účtu.

Role: Zákazník+ Web: https://www.wp24.cz/ Vizitka: Jsem freelancer „webmaster“, který tvoří a spravuje weby. Od roku 2008 se věnuji WordPressu.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0

Děkuju, zkouším Outlook a BlueMail. Outlook hlásí, že je nesprávné heslo, BlueMail totéž (chyba 3010) + „NO, Authentication failed.“ Jménem a heslem jsem si přitom jistý, na serveru wedos.webmail.net pošta normálně funguje.

Role: Zákazník
MN270053 publikoval nový komentář 15. 1. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jaký zadáváte port a jaké máte šifrování? Můžete případně přiložit printscreen?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 12. 1. 2021
0

Děkuju za odpověď, to vše jsem zkoušel ještě před dotazem. Jediná změna, které jsem se dočkal při různých dalších kombinacích, je hláška „Účet nelze ověřit, wes1-imap.wedos.net neodpovídá. (…)“ (we1-imap.wedos.net je ta IMAP/POP3 adresa uvedená v detailech hostingu)

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 12. 1. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 11. 1. 2021