Nastavení mail serveru tiskárna oki

Vyřešeno158 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, snažím se nastavit tiskárnu oki mc363 k odeslání skenu přes mailovou adresu od wedos. Nedaří se mi vůbec zprovoznit. Pošta vůbec neodchází…

Nastavení:

smtp: wes1-smtp.wedos.net

smtp port: 587

smtp šifrování: STARTTLS

nastavení příjmu POP3

POP3 serv.: wes1-imap.wedos.net

POP šif.: STARTTLS

POP šifrování: STARTTLS

Metoda ověření POP před SMTP

uživatelské jméno: celá mailovka

heslo:******

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
0
RM130195 44.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problém je vyřešený, nyní by mělo jít odesílat bez potíží. Všechna pošta k odeslání by se měla nyní začít odesílat, případně prosím zkontrolujte, zda se vše odeslalo nebo proveďte odeslání znovu.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 9. 2022
0
RM130195 44.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

řešíme problém na mailserveru z naší strany, technici na tom pracují. Omlouváme se za komplikace. Dočasně můžete odesílat poštu přes https://webmail.wedos.net, tam je vše v pořádku.

Z vaší strany by neměly být potřeba žádné změny, jen prosím vyčkejte. Pošta zůstane ve frontě k odeslání a bude odeslána ihned po vyřešení problému.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Odpověděl na otázku 17. 8. 2022
0
MB313456 28.45K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nastavení vypadá správně. Zkuste:

  1. Nastavit funkční e-mailové adresy na jiných serverech, pro případ, že je chybné nastavení jinde.
  2. Zkusit nechat zaslat testovací zprávu a přes formulář nám poslat tyto informace:- odkud jsou e-maily odesílány (tiskárna oki mc363)
    – co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
    – e-mailová adresa odesílatele
    – e-mailová adresa příjemce
    – úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)
Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 8. 2022