Nastavení mail účtu
Dobrý den, jeden ze dvou vytvořených účtů nefunguje a vrací hlášku „Authentication failed“. Stále jsem přesvědčený o správnosti hesla, neb je stejné pro oba účty. Prosím, můžete poradit? Lze případně heslo resetovat a obnovit? Děkuji A.Musil
6 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontatkního formuláře.
Servery souhlasí s původním nastavením, porty také.
Je možné se s vámi spojit telefonicky? Tento způsob je zdlouhavý.
Děkuji, A.Musil
Co se týče Thunderbirdu, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Dobrý den,
psal jste, že nemůžete odeslat ani email z webmailu, co se Vám zobrazí při pokusu odeslat email právě z webmailu ?
Teď zjišťuji, že přes webmail na centrum.cz nemohu odeslat zprávu, opět požaduje heslo.
Jinak zprávy přicházejí.
Zapomněl jsem napsat, že se jedná o účty v Thunderbird.