Nastavení pošty v Outlooku
Dobrý den, dlouhodobě se nám nedaří nastavit příjímaní a odesílání pošty přes Outlook.
Postupujeme přesně podle návodu na https://help.wedos.cz/navody/webhosting/e-mailovy-klient-microsoft-outlook-office-365/
Výsledkem jsou vždy hlášky „Něco se nepovedlo. Došlo k chybě, takže vám Outlook nemohl uložit nastavení účtu. Zkuste to prosím znovu.
Nepovedlo se nám vytvořit datový soubor Outlooku. Zkontrolujte, že disk, na který ukládáte, není zaplněný nebo chráněný proti ….“
Když zkusím jinou adresu ze stejného hostingu nastavit přes Gmail, funguje v pořádku.
hosting: atelierfabrics.cz
Poradíte, co s tím?
Děkujeme.
1 Odpověď
Dobrý den,
pokud se podíváte na do nastavení účtu v outlooku, není tam již schránka přidána? Zkuste ji případně odebrat a znovu přidat.