nastavení přesměrování

Vyřešeno877 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

mám problém s e-mailovými schránkami na doméně metro*o*e*r*s*e*o*.cz. Měl jsem kdysi nastaveno přesměrování všech e-mailů, které na doménu přijdou (nastaveno u vás v sekci Domény). To jsem zrušil a zřídil e-mail b*a*k*v*@metro*o*e*r*s*e*o*.cz. Jde mi z něj posílat pošta, ale zkušební e-maily poslané do této schránky nejsou doručovány. Nechodí mi ani chybové hlášení, že e-mail nebyl doručen. Můžete se, prosím, podívat, co se spoštou děje, případně jak to můžu opravit?

Díky moc.
Ivo Heger

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

po zrušení přesměrování jste si nenastavil žádné MX záznamy v DNS záznamech, ty jsem nyní doplnil o předpokládané naše:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net

– Změny u domény byly uloženy, projeví se do 60 minut

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019