Nastavení příchozí pošty při externích DNS servrech

419 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

nedaří se mi připojit ke své příchozí poště, nefunkční heslo u domeny ***@plakatykometa.cz zkouším skrze svůj mail clinet MAC a skrze váš webmail

Prosím kde mohu případně změnit heslo k přihlašování k této doméně a jaké udaje mám nastavit do mail clineta k příchozí a odchozí poště pokud mám přesměrovány DNS servery?

Předem děkuji a pardon pokud píši nesrozumitelně

S pozdravem LH

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pro správné zasílání pošty na naše mailservery se ujistěte, že máte nastavené záznamy typu MX na tyto hodnoty:
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Ve Vašem konkrétním případě je nastavení domény správné, ale webhosting plakatykometa.cz expiroval před více než 30 dny a systém jej smazal. Pokud je webhosting expirovaný (pozastavený) nebo smazaný, e-maily fungovat také nebudou.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022
0

Dobrý den, platba za doménu proběhla, nerozumím kde jsem udělal chybu? Stránka plakátykometa.cz funguje bez problémů?

Pardon případně pokud jsem někde něco minul?

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 12. 7. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Doména a webhosting jsou dvě různé služby, hradíte každou zvlášť. Doménu jste tedy uhradil, ale webhosting Vám utekl. Na jeho obnovu je už příliš pozdě, expirované služby systém 30 dní po expiraci maže. Můžete jej jenom založit znovu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2022