Nastavení příchozí pošty při externích DNS servrech
Dobrý den,
nedaří se mi připojit ke své příchozí poště, nefunkční heslo u domeny ***@plakatykometa.cz zkouším skrze svůj mail clinet MAC a skrze váš webmail
Prosím kde mohu případně změnit heslo k přihlašování k této doméně a jaké udaje mám nastavit do mail clineta k příchozí a odchozí poště pokud mám přesměrovány DNS servery?
Předem děkuji a pardon pokud píši nesrozumitelně
S pozdravem LH
3 Answers
Dobrý den,
pro správné zasílání pošty na naše mailservery se ujistěte, že máte nastavené záznamy typu MX na tyto hodnoty:
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Ve Vašem konkrétním případě je nastavení domény správné, ale webhosting plakatykometa.cz expiroval před více než 30 dny a systém jej smazal. Pokud je webhosting expirovaný (pozastavený) nebo smazaný, e-maily fungovat také nebudou.
Dobrý den, platba za doménu proběhla, nerozumím kde jsem udělal chybu? Stránka plakátykometa.cz funguje bez problémů?
Pardon případně pokud jsem někde něco minul?
Doména a webhosting jsou dvě různé služby, hradíte každou zvlášť. Doménu jste tedy uhradil, ale webhosting Vám utekl. Na jeho obnovu je už příliš pozdě, expirované služby systém 30 dní po expiraci maže. Můžete jej jenom založit znovu.